  • 31. Data: 2007-06-22 15:06:07
    Temat: Re: Sklep lekceważy przepisy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007 21:56:31 +0200, "PiotRek"
    <b...@g...pl.invalid> wrote:

    >O, właśnie - a jak jest w przypadku sklepów całodobowych?
    Podwyzka ceny:
    najpierw zmieniaja na polkach, potem w systemie.

    Obnizka ceny:
    najpierw zmieniaja w systemie potem na polkach.

    A najprosciej zamknac drzwi i nie wpuszczac do sklepu na czas zmiany
    cen.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 32. Data: 2007-06-22 17:04:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5gkvr$628$1@pippin.nask.net.pl Sebcio
    <s...@n...com> pisze:

    > Na szczęście mam żonę, która doskonale orientuje się w tym czy za dużo
    > wydaliśmy czy też nie, wyłącznie na podstawie sumy do zapłacenia.
    A moja kobieta działa inaczej. Jak poszło za dużo kasy to czasem najpierw
    narzeka i jęczy, ale potem znajduje dowody, że to było jednak konieczne i
    niezbędne.

    --
    Jotte