  • 1. Data: 2004-01-30 08:44:07
    Temat: Sklep
    Od: "Darkshiz" <d...@w...pl>

    Witam.
    Czy sklep ma prawo naliczeć dodatkową opłate za płatność kartą?
    Tłumaczą sie prowizją bankową. I jak chciałem zapłacić kartą to do ceny
    produktu chcieli mi naliczyc 2%
    Czy to legalne?

    Pozdro
    Dark

  • 2. Data: 2004-01-30 09:13:35
    Temat: Re: Sklep
    Od: "Michał Mokosa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy sklep ma prawo naliczeć dodatkową opłate za płatność kartą?
    > Tłumaczą sie prowizją bankową. I jak chciałem zapłacić kartą to do ceny

    Teoretycznie nie. "Madrzejsi" sprzedawcy stosuja taktyke dozwolona - za
    platnosc gotowka dostaniesz 2% rabatu, wiec de facto i tak nie wygrasz :-)
    Choc zdarzylo mi sie zostac mile zaskoczonym w sklepie Sony na
    Swietokrzyskiej w Wa-wie (wiem, reklama, ale nalezy sie im), gdzie wlasnie
    za platnosc karta dostalem rabat. I uprzedze komentarze, ze to normalna
    promocja, ze wielu wystawcow kart ma punkty, gdzie mozna kupic z rabatem -
    Sony daje rabat niezaleznie od rodzaju karty.
    pzdr
    M.

  • 3. Data: 2004-01-30 09:45:42
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Darkshiz wrote:

> [...]
    > Czy sklep ma prawo naliczeć dodatkową opłate za płatność kartą?
    > Tłumaczą sie prowizją bankową. I jak chciałem zapłacić kartą to do ceny

    Nie maja prawa, ale maja racje.

    Dlatego opisany przez kogos sposob
    2% upustu przy platnosci gotowka

    jest i legalny i sluszny.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-30 17:22:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darkshiz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co wiem, to w umowach pomiędzy sklepami a operatorami kart jest
    zastrzeżenie zabraniające tego.