  • 91. Data: 2012-07-29 20:00:09
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 11:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Co udowodnić? Miał umowę z TPSA? Miał. Ten nowy operator miał umowę z
    > nim? Nie miał. Miał z jakimś oszustem :)
    :)
    Jedynie sąd jest władny rozsądzić czy było oszustwo
    i czy umowa z nowym operatorem jest ważna i trzeba honorować zapewne
    istniejący w tej nowej umowie zapis o tzw uldze instalacyjnej
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 92. Data: 2012-07-29 20:03:10
    Temat: Re: Sfa?szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 13:43, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jakby tak było, to by się sądy nie odrobiły. Równie dobre same
    > zainteresowane strony mogą tak uznać.
    :)
    Oczywiście masz rację ale z tego co napisał twórca tego wątku
    ten nowy operator nie jest skłonny do ugody.
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 93. Data: 2012-07-29 20:07:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2012 20:00, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > Jedynie sąd jest władny rozsądzić czy było oszustwo
    > i czy umowa z nowym operatorem jest ważna i trzeba honorować zapewne
    > istniejący w tej nowej umowie zapis o tzw uldze instalacyjnej

    Zwracam uwagę, że to nowy operator ma jakieś roszczenie. Więc to on musi
    się wysilić i udowodnić, że jest zasadne, o ile inicjator wątku
    dobrowolnie nie uzna tego roszczenia.

    Więc póki co nowy operator może spadać na drzewo banany prostować.

  • 94. Data: 2012-07-29 20:52:16
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 11:43, Andrzej Lawa pisze:

    > A od kiedy sąd powiadamia o toku postępowania stronę, która prawidłowo
    > zawiadomiona nie pojawiała się na rozprawach?
    >
    > Sąd powiadamia tylko o rozprawach, a jak ktoś się na nich nie stawił -
    > to jego strata. Kiedyś pozywałem cwaniary, co mi nie zapłaciły za
    > tłumaczenie, wezwania olały więc o przegranej dowiedziały się dopiero,
    > jak im kasa z konta zniknęła.

    :)
    Mój "wysoki" sąd wysłał powodowi - jakiejś znanej kancelarii z Wrocławia
    po pierwszej rozprawie kopie dokumentów jakie przedstawiłem sądowi.
    Na drugiej "wysoki" rzekł mi,
    że musi również wysłuchać strony przeciwnej i dlatego wyznacza termin
    kolejnej rozprawy ale tym razem za dwa miesiące aby mieć czas
    wyjaśnić dlaczego w aktach nie ma tzw zwrotek od powoda.
    Słyszałem jak w pokoju narad opierdzielał protokulantkę czy aby nie
    namieszała w papierach i nie wsadziła tego do innych akt.
    W sumie to nic nie jestem w stanie zrobić
    i muszę poczekać do kolejnej rozprawy.

  • 95. Data: 2012-07-29 22:02:01
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 20:07, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > dobrowolnie nie uzna tego roszczenia.
    > Więc póki co nowy operator może spadać na drzewo banany prostować.
    Nie jakieś roszczenie ale konkretne za wykonaną usługę i zasadniczo nie
    musi się on wysilać tylko po jakimś czasie sprzeda dług firmie
    windykacyjnej a przeczytaj parę wątków poniżej jak sprawa może dalej się
    potoczyć.
    Tak do końca nie można być pewnym czy podpis jest sfałszowany
    bo może Ojciec boi się i ściemnia Synowi,że niczego nie podpisywał albo
    zapomniał albo podpisał ją ktos inny z rodziny.

    Poza tym w procedurze zmiany operatora jest obowiązek aby stary operator
    powiadomił swojego abonenta, ze wpłynął do niego taki wniosek i musi on
    poinformować z jakim dniem przestaje świadczyć swoje usługi.

  • 96. Data: 2012-07-29 22:33:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.07.2012 22:02, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > Nie jakieś roszczenie ale konkretne za wykonaną usługę i zasadniczo nie

    Właśnie wykonałem usługę przeczytania twojego listu i napisania
    odpowiedzi. Jesteś mi winien 5000zł ;->

    > musi się on wysilać tylko po jakimś czasie sprzeda dług firmie
    > windykacyjnej a przeczytaj parę wątków poniżej jak sprawa może dalej się
    > potoczyć.

    Wtedy oni będą musieli wykazać, że coś im się należy. Kupienie rzekomego
    "długu" nie wystarcza.

    > Tak do końca nie można być pewnym czy podpis jest sfałszowany
    > bo może Ojciec boi się i ściemnia Synowi,że niczego nie podpisywał albo

    Co to za jakaś dziwna maniera wstawiania wielkiej litery w środku zdania?

    > zapomniał albo podpisał ją ktos inny z rodziny.

    Na potrzeby dyskusji zakładamy, że inicjator wątku pisze prawdę. Inaczej
    dyskusja nie ma sensu.

    > Poza tym w procedurze zmiany operatora jest obowiązek aby stary operator
    > powiadomił swojego abonenta, ze wpłynął do niego taki wniosek i musi on
    > poinformować z jakim dniem przestaje świadczyć swoje usługi.

    I w odpowiedzi dostał informację "to jakaś pomyłka - proszę nie
    zaprzestawać świadczenia usługi" - i telefon nadal działał.

  • 97. Data: 2012-07-29 22:56:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > :)
    > Oczywiście masz rację ale z tego co napisał twórca tego wątku
    > ten nowy operator nie jest skłonny do ugody.

    Ale umowę ma ten stary, a nie nowy.

  • 98. Data: 2012-07-30 00:16:26
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-29 22:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Właśnie wykonałem usługę przeczytania twojego listu i napisania
    > odpowiedzi. Jesteś mi winien 5000zł ;->
    :)
    Twoje prawo mec różne fantazje...

    > Wtedy oni będą musieli wykazać, że coś im się należy. Kupienie rzekomego
    > "długu" nie wystarcza.
    :)
    Dla e-sądu nie potrzeba innych dowodów poza fakturą i umową
    dowody przedstawia się po złożeniu sprzeciwu i na realnej rozprawie w
    sadzie rejonowym.

    > Na potrzeby dyskusji zakładamy, że inicjator wątku pisze prawdę. Inaczej
    > dyskusja nie ma sensu.
    :)
    To Ty przyjąłeś takie założenie bo mnie akurat taki wariant wydaje się
    najbardziej prawdopodobny

    > I w odpowiedzi dostał informację "to jakaś pomyłka - proszę nie
    > zaprzestawać świadczenia usługi" - i telefon nadal działał.
    ?????
    Wydaje mi się, że nie wiesz o czym piszesz

  • 99. Data: 2012-07-30 00:39:28
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie teleko=?ISO-8859-2?Q?munikacyjnej?=
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-27 13:22, Andrzej Lawa pisze:

    > I m.in. dlatego po raz n-ty powtarzam, że skoro istnieje coś takiego jak
    > "meldunek", to korespondencja sądowo-urzędowa powinna iść wyłącznie na
    > taki adres i tyle. Dostęp do ewidencji sąd ma.
    :)
    Zapis tej treści jest w regulaminie świadczenia usług pocztowych i nie
    mogą one być naprzykład przekierowywane na inny adres nawet jeśli na
    całą inną korespondencję masz podpisaną z pocztę umowę aby wysyłali
    Tobie na inny adres.
    Ja mam taką sytuację i z tym się nie zgadzam uważając to za przejaw
    cenzurowania mojej korespondencji bo poczty nie powinno obchodzic kto do
    mnie wysyła pisma a tylko dostarczyć mi je na adres jaki podałem w
    przekierowaniu.
    Teraz nie mam na to czasu ale zimą zamierzam wysłąc pare zapytan o
    poprawnośc tego zapisu w regulaminie.
    Ty jesteś emerytem i siedzisz całymi dniami w domu z kotami
    a ja natomiast rano wyjeżdżam z domu i wracam wieczorem.
    W domu gdzie jestem zameldowany do 18 nie nawet kota bo on jedzie razem
    ze mną
    :)

  • 100. Data: 2012-07-30 01:02:30
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-07-25 18:02, ja pisze:

    > To brzmi bardzo rozsądnie. Dziękuję Ci za pomysł.

    Tak a za jakiś czas oprócz tej zaległej faktury otrzymasz od NO
    fakturę za tzw zwrot ulgi instalacyjnej za okres pozostały do konca tej
    umowy czyli dwadzieścia parę miesięcy po kilka zł za dzień
    Nie dziel jeszcze skóry na niedzwiedziu bo może naprawdę się okazać,
    że umowę podpisał jednak Twój Ojciec i albo zapomniał albo boi się
    Tobie przyznać do tego.

    Poza tym to sprawa Twojego Ojca i trochę dziwię się,że TPsa oraz ten NO
    gadają z Tobą skoro nie Ty jesteś dysponentem tego numeru.
    Jeżeli przedstawiasz się w rozmowach jako Ojciec to też dokonujesz
    fałszerstwa i wyjdzie to na ewentualnej sprawie
    :)