  • 1. Data: 2012-07-25 15:34:00
    Temat: przywrócenie terminu, apelacja
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Zamierzam wnieść apelację od wyroku w Sądzie Okręgowym, Wydział Ochrony
    Konkurencji i Konsumenta.
    Niestety nie odebrałem wysłanego mi wyroku z uzasadnieniem, a pobrane
    później w/w dokumenty wydane mi zostały z adnotacją, iż ich
    dostarczenie nie powoduje skutków prawnych.
    A zatem zapewne muszę wnieść o przywrócenie terminu na złożenie mojej
    apelacji.
    Mam w związku z tym 2 pytanie:
    1.do którego sądu taki wniosek mam kierować i gdzie go składać;- czy do
    sądu okręgowego (za pośrednictwem którego należy wnosić apelację), czy
    tez do sądu apelacyjnego tj. właściwego do rozpatrzenia apelacji?
    2. czy razem z wnioskiem o przywrócenie terminu wnieść też apelację, czy
    tez raczej czekać na rozpatrzenie wniosku o przywrócenie terminu?

  • 2. Data: 2012-07-25 15:35:43
    Temat: Re: przywrócenie terminu, apelacja
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-07-25 15:34, p47 pisze:
> [...]
    > 2. czy razem z wnioskiem o przywrócenie terminu wnieść też apelację, czy
    > tez raczej czekać na rozpatrzenie wniosku o przywrócenie terminu?

    ad.1 - do sądu okręgowego (za pośrednictwem którego należy wnosić apelację)

    ad. 2 - razem z wnioskiem o przywrócenie terminu wnieść też apelację

    --
    Sonn