  • 101. Data: 2003-02-19 08:20:34
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b2v90p$4d4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to ciekawe czy taki np. wine i dialerek jest w stanie namieszac w
    > ustawieniach polaczenia modemowego w linuksie.
    > Jesli twierdzisz ze tak - to mam juz jasny obraz twojej osoby.
    Albercik nalezysz do specyficznego, stad charakterystycznego gatunku
    osobnikow ktorzy zbyt wiele czasu spedzaja na wierze w super mozliwosci
    linuxa i jego wrecz maginczych funkcji. To daje mi jasny obraz Twojej osoby.
    Dotyczyl przewaznie takich linuksowcow co to nie za bardzo sie na nim znali.

    > Jesli chodzi o ustawe to nadal nie wiem jaki zwiazek ma ona z tym ze
    > chcialbys oskarzyc telekomunikacje. Ale lepiej mi tego nie wyjasniaj bo
    > calkiem spadniesz na dno w mojej ocenie.
    Albercik Ty to albo jestes ograniczony albo mlody:-)
    Shepa

  • 102. Data: 2003-02-19 08:22:02
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > Ewidentna wina telekomunikacji, i proces o gigantyczne odszkodowanie
    > gotowy - zgodnie z Art. 286. Rowniez TP.SA podadza do sadu wszystkie
    osoby,
    > ktorym, poprzez uruchomienie wirusa - rozeslales mailem jego kopie.
    > I bedzie super - zostana tylko operatorzy GSM (chyba ze na nich tez
    > znajdziesz sposob - w koncu jakis dostep do netu tez zapewniaja).
    >
    > Powodzenia - mam nadzieje ze odpalisz mi chociaz jeden promil kwoty jaka
    > dostaniesz.
    > Dla Ciebie niewiele - a dla mnie majatek :-)
    Oj chyba komus sie skoncza zlote interesy stad te szczekanie, ale karawana
    jedzie dalej.
    Shepa

  • 103. Data: 2003-02-19 08:27:24
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > Problemy z gardłem? Jasne, że bezpłatna - przy zawarciu umowy. Płatna jest
    > wtedy, gdy klient początkowo jej nie chciał, a potem zachciał. Płatna jest
    > również usługa blokowania połączeń wychodzących kontrolowana przez
    abonenta.
    Krzysztofie ta oplata jest po prostu z sufita wzieta. Jak to jest.
    Przychodzisz do sklepu i masz mozliwosc wybrac sobie cos z menu, rezygnujesz
    na stale z jakiejs opcji i placisz za to? Cos tu nie jest tak. Czy to
    normalne ze TPSA robi z uslugi rezygnacje z jej uslug? Zapytam w innym
    watku.
    Shepa

  • 104. Data: 2003-02-19 08:31:21
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]
    na stale z jakiejs opcji i placisz za to? Cos tu nie jest tak. Czy to
    normalne ze TPSA robi z uslugi rezygnacje z jej uslug? Zapytam w innym
    watku. O jakiej kontroli mowisz? Znam przypadek osobiscie. Trzeba zaplacic 3
    zl +vat za blokade ruchu wychodzacego i to miesiecznie.
    Shepa

  • 105. Data: 2003-02-19 08:35:48
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    osoby.
    > Dotyczyl przewaznie takich linuksowcow co to nie za bardzo sie na nim

    Zanim zaczniesz sie wypowiadac uzyj go chociaz raz.

    A łyżka na to - NIEMOŻLIWE

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 106. Data: 2003-02-19 08:38:26
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    No dobrze Gnat podales przyklady, ale to nie znaczy ze tak jest zawsze. Z
    tych ktorych ja znam, nikt nie reklamowal a byl nieswiadomy. Nie poszli do
    sadu bo chodzilo o drobne sumy. Zdziwili sie ludzie ze kosztowalo to ich 3-4
    zl za minute ale zlali sprawe.
    Co do platnych sms'ow, to trudno sie do tego przyczepic i jest ok.
    Uzytkownik wie co robi - a o to przeciez chodzi.Shepa

  • 107. Data: 2003-02-19 08:44:23
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Oj chyba komus sie skoncza zlote interesy stad te szczekanie, ale karawana
    > jedzie dalej.
    > Shepa

    A ja wcale nie jestem za tym aby telekomuna na tym zarabiala. A tym bardziej
    na tym aby to funkcjonowalo. Chodzi tylko o to, ze to wina nierozgarnietych
    ludzi, a nie tpsa.
    Chodze po podobnych stronach, ale jeszcze nigdy nie zdazylo mi sie wkrecic
    na dialera.
    Chodzi o odrobine inteligencji i asekuracji. Nie znasz? Nie wiesz co to? Nie
    instaluj.
    A jesli zainstalujesz to miej pretensje do siebie.
    Dialerki sa jak wirusy - ale przed wieloma rzeczami mozna sie zabezpieczyc -
    trzeba tylko chcec.
    To ze ktos kogos "wydymal" na dialer - to ewidentnie wina autora softu oraz
    nieprzemyslanych dzialan uzytkownika, a nie firmy dostarczajacej uslugi
    internetowe.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 108. Data: 2003-02-19 09:26:52
    Od: t...@w...pdi.net

    Albercik <l...@w...pl> wrote:

    > Myslisz ze wszystko jest za darmo? W takich wypadkach wszyscy by wchodzili
    > na takie strony a potem skladali reklamacje. Raczej kiepskie rozwiazanie
    > problemu.

    A czy WSZYSCY placa za zakupy kartami (np. w Internecie) a potem skladaja
    reklamacje? Wydajesz sie byc nieco zaslepiony :-)

    > A niby dlaczego ma sie im chciec? To jest raczej Twoj problem. Zainstaluj
    > sobie linuxa, tam nie zmieni Ci nic w ustawieniach.

    Niedlugo dowiem sie, ze Linux leczy jeszcze pryszcze :-)

    To nie system operacyjny jest zagrozeniem tylko polityka operatora ktory na
    0-700 zarabia krocie ale jakos nie chce przestrzegac prawa konsumenta do
    reklamacji i jej uczciwego rozpatrzenia. Tylko jak rozpatrzyc UCZCIWIE
    reklamacje, kiedy zlodziej po nabiciu pary tysiecy zlotych czysci system
    ofiary i zabiera zabawki?

    > Pozdrawiam
    > Albercik

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 109. Data: 2003-02-19 09:27:36
    Od: "Krzych Baggins" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shepa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    3
    > zl +vat za blokade ruchu wychodzacego i to miesiecznie.

    O jeju...
    Opłata za stałą rezygnację kupna np. mąki w sklepie jest oczywiście bez
    sensu.
    TPSA, podobnie jak inni operatorzy, daje MOŻLIWOŚĆ zablokowania określonych
    kierunków - na stałe lub w sposób kontrolowany przez abonenta (kontrolowany
    oznacza, że klient sam określa, które kierunki blokuje, np. wyjeżdżając na
    urlop, lub gdy jest w pracy, a w domu pozostaje nieletnie dziecko, które
    lubi sobie podzwonić). Abonent ma dzięki temu pewność, że nikt, choćby na
    głowie stanął, nie zadzwoni na zablokowany kierunek. Oczywiście,
    odblokowanie jest możliwe i zależy wyłącznie od abonenta - w obu
    przypadkach.
    TPSA, czy inny operator, określa tę usługę jako płatną, bo ma do tego prawo.
    Z reguły jest to stała opłata miesięczna, moim zdaniem niezbyt wygórowana.
    Kalkulacji nie znam - jakby chcieć się czepiać, to każdą cenę można nazwać z
    sufitu wziętą. W tym konkretnym przypadku angażowany jest sprzęt i
    oprogramowanie centrali, za które operator musiał zapłacić.
    Za rezygnację z usług żaden z operatorów nie pobiera opłat, ja w każdym
    razie o tym nie słyszałem.

    EOT

    --
    Krzych Baggins
    7 Bagshot Row, Hobbiton, Shire

  • 110. Data: 2003-02-19 10:30:45
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

    Arus super!!!
    Rany ty nie masz w ogole modemu w kompie.
    Wiec jak mozesz sprawdzac dialery??i twierdzic ze dialery sa zle skoro nawet
    wychodzi na to ze nie wiecie jak dzialaja. bo nie macie jak ich sprawic?:)

    Akurat trafiles na rodzaj programu ktory w zaleznosci czy masz modem czy nie
    Inaczej dziala i wyswietla inny rodzaj licencji.

    Radze ci uruchomic dialer na kompie z zainstalowanym modemem .
    i wtedy zobaczysz....

    blablabla 4.88zl/min .. i numer..

    Potem wywal dialer.. odinstaluj modem uruchom dialer na nowo
    I zobaczysz .. Kliknij Aby zobaczyc strone.. to kliklij w cos
    i co sie dzieje ? otwiera ci sie ezposrednio okno przegladarki i pokazuje ci
    jakas strone.. Czy to dziala jak dialer? NIE! bo nie dzwoni :))):):):)

    taki dialer pokazales w tpsie???? chyba sie nie zle usmiali :):)

    Widze ze prubujesz zgrywac wazniaka ale cos nie bardzo ci idzie.
    bo nie wiesz jakie zasady panuja w tpsa i jakie byly zmiany wynikajace z
    wymagan tpsa pod tym wzgledem ..

    hrehre .. to teraz mi powiesz ze uzytkownik nie majacy modemu moze dzwonic
    przez dialer na 0700... hrehrehre
    ciekawe czy tez tak twierdza ludki .. ze nie majac modemu .. ba nie majac w
    ogole komputera zostali zaatakowani przez ZLY dialer ...bo przeciez dialer
    moze aczyc przez lacze stale to juz napewno moze laczyc jak sie nie ma
    komputera... albo jeszcze lepiej ..dialery sie instaluja bezposrednio w
    kablach co ida do domu i nietrzena miec w ogole .. telefonu aby zostac
    zaatakowanym przez dialer... na ulicy..hihihi

    Arus skarbie gdzie ty jeszcze pisales takie posty ?
    to sobie tam polaze i popisze cos jaki arus jest genialny i wie jak dzialaja
    dialery nie majac modemu :)L)