  • 111. Data: 2003-02-19 10:31:46
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b2vflm$bi3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > osoby.
    > znali.
    >
    > Zanim zaczniesz sie wypowiadac uzyj go chociaz raz.
    Spelniam i ten warunek;-)

  • 112. Data: 2003-02-19 10:36:57
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]
    > odblokowanie jest możliwe i zależy wyłącznie od abonenta - w obu
    > przypadkach.
    > TPSA, czy inny operator, określa tę usługę jako płatną, bo ma do tego
    prawo.
    > Z reguły jest to stała opłata miesięczna, moim zdaniem niezbyt wygórowana.
    > Kalkulacji nie znam - jakby chcieć się czepiać, to każdą cenę można nazwać
    > sufitu wziętą. W tym konkretnym przypadku angażowany jest sprzęt i
    > oprogramowanie centrali, za które operator musiał zapłacić.
    > Za rezygnację z usług żaden z operatorów nie pobiera opłat, ja w każdym

    No nie przesadzaj. W cenie 3,6 z vat miesiecznie za zablokowanie ruchu
    wychodzacego?. Mysle ze organizacje konsumenckie powinny sie blizej
    przyjrzec tej praktyce TPSA. Postaram sie tym zainteresowac kogo trzeba.
    Shep

  • 113. Data: 2003-02-19 10:40:57
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]
    > przez dialer na 0700... hrehrehre
    > ciekawe czy tez tak twierdza ludki .. ze nie majac modemu .. ba nie majac
    > ogole komputera zostali zaatakowani przez ZLY dialer ...bo przeciez dialer
    > moze aczyc przez lacze stale to juz napewno moze laczyc jak sie nie ma
    > komputera... albo jeszcze lepiej ..dialery sie instaluja bezposrednio w
    > kablach co ida do domu i nietrzena miec w ogole .. telefonu aby zostac
    > zaatakowanym przez dialer... na ulicy..hihihi
    >
    > Arus skarbie gdzie ty jeszcze pisales takie posty ?
    > to sobie tam polaze i popisze cos jaki arus jest genialny i wie jak
    Cyngiel co Ty sie tak podniecasz? To ze ktos pisze na grupe z lacza stalego
    nie znaczy ze nie ma w domu telefonu, prawda?
    Ja np. mam w kompie i modem i stale lacze. Czemu sie tak motasz? Interes sie
    zwija? Dla takich chwil warto studiowac prawo:-)
    Shepa

  • 114. Data: 2003-02-19 10:49:11
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Spelniam i ten warunek;-)

    I nadal twierdzisz ze dialerek ze strony internetowej moze namieszac Ci w
    ustawieniach?
    Wybiegajac w przod - jesli twierdzisz ze tak - daj mi przyklad - chetnie go
    uzyje.

  • 115. Data: 2003-02-19 11:08:22
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

[...]

    ---------------------
    Smieje sie bo to jest smieszne ze gosc ktory twierdzi takie rzeczy nie wie
    nawet o czym pisze bo nie wie jak to dziala.
    No cuz sa ludzie i taborety

  • 116. Data: 2003-02-19 11:59:01
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]
    > ustawieniach?
    > Wybiegajac w przod - jesli twierdzisz ze tak - daj mi przyklad - chetnie

    Ja tak twierdze, a to oznacza ze takie sa, a jak oczekujesz ode mnie pomocy
    to chetnie Ci jej odplatnie udziele, boje sie tylko co Ty z tym zrobisz;-)

  • 117. Data: 2003-02-19 12:02:47
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Smieje sie bo to jest smieszne ze gosc ktory twierdzi takie rzeczy nie wie
    > nawet o czym pisze bo nie wie jak to dziala.

    Smiej sie, w domu wariatow to typowe, wielu z nich jest bardzo
    usmiechnietych, rozweselonych, bo ponoc zyja we wlasnym swiecie, ktory
    zakladam jest piekny.
    Tak sa ludzie i taborety - skoro tak twierdzisz, szkoda tylko ze nie
    nauczyles sie pisac poprawnie. Niedawno czytalem ze przyczyna tego moga byc
    slabi nauczyciele, albo slaba szkola, lub uczen, albo wszystko na raz i
    potrochu. No chyba ze nauczyciele byli ok, ale szkola specjalna;-))

  • 118. Data: 2003-02-19 12:06:43
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Ja tak twierdze, a to oznacza ze takie sa, a jak oczekujesz ode mnie
    pomocy
    > to chetnie Ci jej odplatnie udziele, boje sie tylko co Ty z tym zrobisz;-)

    Jakiej pomocy - zartujesz? Jesli twierdisz ze takie dialerki sa to podaj
    strone - chetnie odpale mojego linuksa i poddam go temu testowi - chyba ze
    takiej nie znalazles - bo jestem o tym na 100% przekonany.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 119. Data: 2003-02-19 12:46:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" [...]
    > nie ma, bo widocznie nie przeczytał regulaminu

    To ja mam takie pytanko.

    Czy uzytkownik internetu odwiedzajacy jakas strone
    ma obowiazek wiedziec, ze istnieja jakies "regulaminy" uzywaia strony?

    Boguslaw,
    ktorego komputer nigdy nigzie nie dzwoni.

  • 120. Data: 2003-02-19 12:51:37
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Cyngiel wrote:
    > Arus super!!!
    > Rany ty nie masz w ogole modemu w kompie.

    Naprawdę? To czary jakieś czy cóś, że piszę na tą grupę?

    > Radze ci uruchomic dialer na kompie z zainstalowanym modemem .
    > i wtedy zobaczysz....

    Może i masz rację, nie będę zmieniał modemów by sprawdzać co przy
    jakim pokazuje.

    > Widze ze prubujesz zgrywac wazniaka ale cos nie bardzo ci idzie.

    No ba!

    > bo nie wiesz jakie zasady panuja w tpsa i jakie byly zmiany wynikajace z
    > wymagan tpsa pod tym wzgledem ..

    Oświeć mnie!

    > Arus skarbie

    Ostatni raz tak się do mnie zwróciłeś.
    Po następnym takim tekście posypią Ci się zęby.

    > gdzie ty jeszcze pisales takie posty ?

    Ja takich nie pisałem. Przecież to Twoje teksty. Piszesz do siebie
    a potem pytasz gdzie ja pisałem takiego posty? Masz rozdwojenie jaźni?

    > to sobie tam polaze i popisze cos jaki arus jest genialny
    > i wie jak dzialaja dialery nie majac modemu :)L)

    Zmień fusy bo te Cię oszukują.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm