    From: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 10:30:45 +0000 (UTC)

    Arus super!!!
    Rany ty nie masz w ogole modemu w kompie.
    Wiec jak mozesz sprawdzac dialery??i twierdzic ze dialery sa zle skoro nawet
    wychodzi na to ze nie wiecie jak dzialaja. bo nie macie jak ich sprawic?:)

    Akurat trafiles na rodzaj programu ktory w zaleznosci czy masz modem czy nie
    Inaczej dziala i wyswietla inny rodzaj licencji.

    Radze ci uruchomic dialer na kompie z zainstalowanym modemem .
    i wtedy zobaczysz....

    blablabla 4.88zl/min .. i numer..

    Potem wywal dialer.. odinstaluj modem uruchom dialer na nowo
    I zobaczysz .. Kliknij Aby zobaczyc strone.. to kliklij w cos
    i co sie dzieje ? otwiera ci sie ezposrednio okno przegladarki i pokazuje ci
    jakas strone.. Czy to dziala jak dialer? NIE! bo nie dzwoni :))):):):)

    taki dialer pokazales w tpsie???? chyba sie nie zle usmiali :):)

    Widze ze prubujesz zgrywac wazniaka ale cos nie bardzo ci idzie.
    bo nie wiesz jakie zasady panuja w tpsa i jakie byly zmiany wynikajace z
    wymagan tpsa pod tym wzgledem ..

    hrehre .. to teraz mi powiesz ze uzytkownik nie majacy modemu moze dzwonic
    przez dialer na 0700... hrehrehre
    ciekawe czy tez tak twierdza ludki .. ze nie majac modemu .. ba nie majac w
    ogole komputera zostali zaatakowani przez ZLY dialer ...bo przeciez dialer
    moze aczyc przez lacze stale to juz napewno moze laczyc jak sie nie ma
    komputera... albo jeszcze lepiej ..dialery sie instaluja bezposrednio w
    kablach co ida do domu i nietrzena miec w ogole .. telefonu aby zostac
    zaatakowanym przez dialer... na ulicy..hihihi

    Arus skarbie gdzie ty jeszcze pisales takie posty ?
    to sobie tam polaze i popisze cos jaki arus jest genialny i wie jak dzialaja
    dialery nie majac modemu :)L)