  • 1. Data: 2004-08-08 15:30:53
    Temat: Serwis z software...
    Od: "JuraS" <j...@f...pl>

    witam

    mam takie pytanie. czy prowadzac serwis z programami freeware i shareware
    (czyli legalnymi) jezeli pobieram oplaty za sciaganie programow ( z mojego
    prywatnego SZYBKIEGO serwera ) to czy to jest w pelni legalne ? Zaznaczam ze
    uzytkownik placi za SZYBKOSC pobierania a nie za program (to jest napisane
    np. w regulaminie)

    prosze o odp. z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-08 16:13:13
    Temat: Re: Serwis z software...
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    JuraS wrote:

> [...]
    > prywatnego SZYBKIEGO serwera ) to czy to jest w pelni legalne ? Zaznaczam
    > ze uzytkownik placi za SZYBKOSC pobierania a nie za program (to jest

    W regulaminie mozesz sobie pisac dowolne bzdury a czy maja one jakakolwiek
    moc prawna to jest inna kwestia. Swoja droga, jesli masz w regulaminie
    napisane "szybkosc" a nie konkretne wartosci transferu to daj linka ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-09 09:14:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ze
    > uzytkownik placi za SZYBKOSC pobierania a nie za program (to jest napisane

    patrz Chip.pl i sam sobie odpowiedz.

    P.

  • 4. Data: 2004-08-09 09:23:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Aug 2004, JuraS wrote:

> [...]
    >+ (czyli legalnymi) jezeli pobieram oplaty za sciaganie programow ( z mojego
    >+ prywatnego SZYBKIEGO serwera ) to czy to jest w pelni legalne ?

    A możesz wyjaśnić o który kontekst pytasz ?
    Czy o prawo gospodarcze i możliwość pobierania opłat...
    Czy o prawo autorskie i prawo rozpowszechniania...
    Jakby o to ostatnie - to AUTOR oprogramowania (lub inny posiadacz
    prawa rozporządzania programem) określa czy ci wolno !

    pozdrowienia, Gotfryd