  • 1. Data: 2005-09-28 13:22:07
    Temat: Serwis "Olympusa" zgubil moj aparat cyfrowy
    Od: Walu? <w...@a...pl>

    Witam.

    Oddalem go do serwisu i juz wiecej go nie widzialem. Co moge zrobic, aby
    nie byc stratny.

    Dzieki za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-28 13:46:01
    Temat: Re: Serwis "Olympusa" zgubil moj aparat cyfrowy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Walu? napisał(a):
    > Oddalem go do serwisu i juz wiecej go nie widzialem. Co moge zrobic, aby
    > nie byc stratny.

    Napisać pismo o wydanie przedmiotu i wysłać poleconym za potwierdzeniem
    odbioru.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-09-28 15:11:04
    Od: Waluś <w...@a...pl>

    scream wrote:

    > WaluAä napisaĹa(a):
    >
    > NapisaÄá pismo o wydanie przedmiotu i wysĹaaÄá poleconym za potwierdzeniem
    > odbioru.
    >
    > --
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > SamobAłjcy sÄÖ arystokracjÄÖ wĹorAłd umarĹaych.

    A musze, chyba wsytarczy, ze mam dowod nadania z UPS? Jeszcze ich dyrektor
    nie kontaktowal sie ze mna. Ale jak trzeba, to wysle.

  • 4. Data: 2005-09-28 15:47:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Waluś napisał(a):
    > A musze, chyba wsytarczy, ze mam dowod nadania z UPS? Jeszcze ich dyrektor
    > nie kontaktowal sie ze mna. Ale jak trzeba, to wysle.

    Musisz, żeby mieć potwierdzenie, że odebrali ten list. W innym wypadku
    mogą powiedzieć, że odebrał go np. klient, ktory akurat spotkał
    listonosza przy wyjściu z firmy ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-09-28 16:21:40
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    scream wrote:
    > Waluś napisał(a):
    >

    > Musisz, żeby mieć potwierdzenie, że odebrali ten list. W innym wypadku
    > mogą powiedzieć, że odebrał go np. klient, ktory akurat spotkał
    > listonosza przy wyjściu z firmy ;)

    A co ci da zwrotka? Będziesz miał na niej czyjś nieczyteny podpis, szef
    firmy powie to samo co wyżej.

  • 6. Data: 2005-09-28 16:28:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marcin Szawurski napisał(a):
    > A co ci da zwrotka? Będziesz miał na niej czyjś nieczyteny podpis, szef
    > firmy powie to samo co wyżej.

    Ale będzie mu trudniej udowodnić, że to nie oni odebrali ten list, niż
    powiedzieć, że w ogóle go nie dostali.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-09-28 17:50:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Szawurski wrote:

    > A co ci da zwrotka? Będziesz miał na niej czyjś nieczyteny podpis, szef
    > firmy powie to samo co wyżej.

    To oberwie listonosz.

  • 8. Data: 2005-09-28 20:45:58
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    witek wrote:

    > To oberwie listonosz.

    Toż poczta tak czy tak ma podpisy odbioru, także listów poleconych.

  • 9. Data: 2005-09-28 20:47:14
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    scream wrote:

    > Ale będzie mu trudniej udowodnić, że to nie oni odebrali ten list, niż
    > powiedzieć, że w ogóle go nie dostali.

    Vide mój post z 22:45

  • 10. Data: 2005-09-28 21:19:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Szawurski wrote:

    > Toż poczta tak czy tak ma podpisy odbioru, także listów poleconych.

    No to poczta wie komu wręczyła przesyłkę poleconą.
    Ma trochę więcej danych niż zamaszysty nieczytelny podpis.