  • 1. Data: 2005-09-28 11:48:13
    Temat: Wezwanie przez urząd wojewódzki
    Od: Soulburner <s...@o...pl>

    Witam!

    Otrzymałem dziś wezwanie przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi:
    http://www.tomaszow.mm.pl/~decapc0/prawo/wezwanie.jp

    Bardzo mnie to zaniepokoiło i poszukałem odpowiednich dokumentów:
    Dwie umowy o pracę
    - Od 18.10.2004 do 22.10.2004
    http://www.tomaszow.mm.pl/~decapc0/prawo/umowa_cz1.j
    pg
    - od 23.10.2004 do 24.10.2004
    http://www.tomaszow.mm.pl/~decapc0/prawo/umowa_cz2.j
    pg

    Posiadam świadectwo pracy od 18.10.2004 do 24.10.2004:
    http://www.tomaszow.mm.pl/~decapc0/prawo/swiadectwo_
    pracy.jpg

    Oraz odpowiednie druki z urzędu zatrudnienia:
    http://www.tomaszow.mm.pl/~decapc0/prawo/starosta_1.
    jpg

    O co zatem chodzi? Czy na podstawie art. 119 ust. 2 o promocji
    zatrudnienia i instytucjach rynku pracy mogę zostać wezwany do zapłaty
    kary 500zł (wzwyż)?
    Czy jest to tylko niedopatrzenie?

    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź!