  • 1. Data: 2005-04-19 20:44:28
    Temat: Przewóz benzyny w kanistrach
    Od: "Michał \"MishA\" Pabian" <m...@p...onet.pl>

    Hej!
    Niedługo będe przekraczał granicę polsko-niemiecką i niemiecko-duńską, mam
    cztery kanistry na benzynę i chciałbym wziąć trooche paliwa ze sobą, czy
    mogą mnie nie przepuścić przez granicę? Czy i stnieja jakieś limity przewozu
    paliwa przez rgaznicę. I czy przepisy UE nie zakazują przewożenia paliwa w
    kanistrach (obiło mi się kiedyś o uszy).
    Pzodrawiam
    --
    MishA

  • 2. Data: 2005-04-19 21:51:56
    Temat: Re: Przewóz benzyny w kanistrach
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Michał* *"MishA"* *Pabian* [ m...@p...onet.pl ] napisał(a):

> [...]
    > limity przewozu paliwa przez rgaznicę. I czy przepisy UE nie zakazują
    > przewożenia paliwa w kanistrach (obiło mi się kiedyś o uszy).

    ostatnio w wiadomosciach mowili cos o 10l

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 3. Data: 2005-04-20 10:28:07
    Od: "Michał \"MishA\" Pabian" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]

    A gdzie szukać przepisu to stwierdzającego ??

    --
    misha

  • 4. Data: 2005-04-23 17:54:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał "MishA" Pabian" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d45arj$3kk$1@news.onet.pl...

    > A gdzie szukać przepisu to stwierdzającego ??

    Na obszarze UE nie widzę podstaw do ograniczania ilości przewożonego
    paliwa. Wszak cło nie obowiązuje. Zakazu wożenia paliwa nie ma. Ale na
    wszelki wypadek zadzwoń do Granicznej Placówki Kontroli, przez która
    będziesz przejeżdżał i zapytaj. Nie przypominam sobie jednak, by
    ktokolwiek pytał o paliwo na granicy. Przed przystąpienie do UE, to
    wchodziło w grę zwolnienie z cła.