    From: "Ra@gold" <l...@p...usa>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Seks z dzieckiem ....
    Date: Tue, 09 Jan 2007 19:03:13 +0100

    Ja Słodzik z Wrocławia, znany także jako Szymon Inkowski oraz Nehemiasz
    jestem
    pedofilem i jestem z tego dumny! Gwałcę dzieci w dużych blokowiskach,
    wchodzę
    z nimi do windy, zatrzymuję między piętrami, wyjmuję kutasa i wkładam
    dziecku
    do ust albo w dupę. Spuszczam się spermą i każę to dziecku połykać. Potem
    sikam mu do ust i robię kupę w usta a ono musi to zjadać!

    Najbardziej lubię gwałcić dzieci w wieku 4-7 lat. Seks z dziećmi jest
    cudowny!
    Gwałcenie dzieci jest wspaniałe. Uważam tak ja Słodzik.

    Poza tym jestem Żydem i nienawidzę polski i polaków (celowo małą
    literą)! Sram
    swoim gównem na biało-czerwony sztandar polski i wycieram sobie nim dupę
    oraz
    gwałcę w dupe orła białego - godło.

    Co wy na to? Wypowiedzcie się! Co o mnie myślicie!