  • 1. Data: 2004-09-14 10:13:31
    Temat: Jak to jest
    Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl>

    Po likwidacji UMiRM od ministerstwa infrastruktury trudno się czegoś
    dowiedzieć. Chodzi mi o zapis, iz taryfa na wodę obowiązuje przez rok. Co
    będzie w momencie kiedy przedsiębiorstwo nie złoży Radzie Gminy nowego
    taryfikatora - będzie obowiażywał poprzedni??? Byłoby to zupełnie absurdalne
    pownieważ zmieniły się koszty przezeń ponoszone. Tak było w Kraśniku gdzie
    woda i ścieki kosztują prawie 6 zł??? Tak wysoki koszt jest wynikiem
    włożenia w koszty przez spółkę miasta KPWiK kosztów wyborów samorządowych.
    Ta spółka miasta kupiła maszynę poligraficzną i papier na którym drukowane
    były palakaty obecnego burmistrza /PO ????/ i jego komitetu wyborczego.
    Ponadto doszło do jeszcze jednego naruszenia prawa. Ustawa nakazywała
    wydanie przedsiębiorstwu decyzji pozwawlającej na dostarczanie wody i odbiór
    ścieków do 14 stycznia 2003 roku. Burmistrz uchybił temu i wydał tę decyzję
    dopiero we wrzesniu. Wychodzi więc na to że przedsiębiorstwo przez kilka
    miesięcy prowadziło nielegalną działalność gospodarczą. Zwróciłem się z tym
    problemem do wojedody lubleskiego. Potwierdził w piśmie do mnie fakt
    naruszenia prawa. Podobnie UMiRM. Wystąpiłem więc do SKO o wyrejestrowanie
    spółki z rejestru działałności gospodrczej. Pomimo wymogu wynikającego z
    k.p.a. nie wszczęto postępowania administracyjnego. Panie prezes Szewczyk
    odpowiedziała mi pismem??? Złożyłem zażalenie na bezczynność ale w WSA w
    Lublninie tak kręcono, że moją skargę na bezczynnośc odrzucono bez
    rozpoznania. Co można w takim przypadku zrobić???

    --
    Tu nie ma sprawiedliwości tu jest Sąd.