  • 1. Data: 2004-09-14 10:01:43
    Temat: Skradziony telefon.....
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Witam, w zeszlym tygodniu skradziono mi telefon. Nie wiem kto mi go ukradl
    poniewaz stalo sie to w tlumie. Dzisiaj u operatora ustalilem 2 numery,
    jednak na biurach numerow (nr stacjonarne) nie chca udzielic informacji na
    kogo sa zarejestrowane te numery. Dzwonilem pod ten numer, odezwala sie
    babka, ktora zmieszanym glosem powiedziala, ze jest to magazyn, ale jakby
    bojac sie nie podala adresu i nerwowo zakonczyla rozmowe. Czy jest jakies
    wyjscie z sytuacji, oprocz zglaszania sprawy do prokuratury i czekania wielu
    miesiecy na roztrzygniecie sprawy?? Pozdrawiam. TIA.

  • 2. Data: 2004-09-14 10:08:23
    Temat: Re: Skradziony telefon.....
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Roki napisał:

    > Witam, w zeszlym tygodniu skradziono mi telefon. Nie wiem kto mi go ukradl
    > poniewaz stalo sie to w tlumie. Dzisiaj u operatora ustalilem 2 numery,

    Musialeś ustalać nr telefonów jakie miałeś ?

    > jednak na biurach numerow (nr stacjonarne) nie chca udzielic informacji na
    > kogo sa zarejestrowane te numery.

    Skontaktuj się ze mną na priv ;> Nie na spamtrapa ...

> [...]
    > wyjscie z sytuacji, oprocz zglaszania sprawy do prokuratury i czekania wielu
    > miesiecy na roztrzygniecie sprawy?? Pozdrawiam. TIA.

    Na umorzenie z powodu nie wykrycia sprawców , masz na myśli ?
    Możesz coś logiczniej napisać o co ci chodzi ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-14 10:25:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Stasio Podróżnik B...@o...pl ...

    > Musialeś ustalać nr telefonów jakie miałeś ?

    rozumiem ze ustalił numery na które dzwoniono z jego komórki...

    > Na umorzenie z powodu nie wykrycia sprawców , masz na myśli ?
    > Możesz coś logiczniej napisać o co ci chodzi ?

    domyslam ze chodzi o odzyskanie telefonu...
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-09-14 10:38:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > rozumiem ze ustalił numery na które dzwoniono z jego komórki...
    > domyslam ze chodzi o odzyskanie telefonu...

    No to grupa pl.soc.rebusy ;>

  • 5. Data: 2004-09-14 11:45:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    > No to grupa pl.soc.rebusy ;>

    albo pl.soc.czytanie.ze.zrozumieniem :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 6. Data: 2004-09-14 23:45:02
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Ustalilem u operatora, na jakie numery bylo dzwonione z tej komorki.....

  • 7. Data: 2004-09-19 10:25:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Roki" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ustalilem u operatora, na jakie numery bylo dzwonione z tej komorki.....

    I co z tego? kogo to?

    Pzdr
    Lesze

  • 8. Data: 2004-09-19 11:00:46
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    > I co z tego? kogo to?

    To byla odpowiedz na :
    > Musialeś ustalać nr telefonów jakie miałeś ?

    rozumiem ze ustalił numery na które dzwoniono z jego komórki...

    Aby rozwiac watpliwosci................