eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Subject: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na
    "taktyce procesowej" :-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1...@i...dyndns.org.invalid.170327.invalid>
    <58d947d4$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@b...pl>
    <58d95425$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@b...pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Tue, 28 Mar 2017 03:23:56 +0200

    W dniu 2017-03-27 o 20:46, A. Filip pisze:
> [...]
    oswiadczenie-ws-alimentow,46110.html

    > Sorry, telewizjarepublika.pl "przycięła" oświadczenie. Poniżej pełna
    > wersja ze stron KRS [1]. Ja wolę opierdalać za to co człowiek sam
    > powiedział a nie za to co inni mówią że powiedział. "Przycięta" wersja
    > wprowadziła mnie w błąd i niektóre moje założenia okazały się "nietrafne".
    > [ np. Sędzia zarzuca bardzo konkretnie że *tytuł* artykułu "mija się z prawdą" ]

    Jak tytuł nieprawdziwy to niech pozwie gazetę SE do Sądu o zmianę tytułu
    i zobaczymy "czy szydło wyjdzie z worka". Tytuł zawsze można zmienić, to
    chyba niewielki problem.

    > [1] http://www.krs.pl/pl/aktualnosci/d,2017,3/4692,oswia
    dczenie-rzecznika-prasowego-krajowej-rady-sadownictw
    a-na-temat-artykulu-w-super-expressie

    --
    animka