  • 51. Data: 2017-03-26 20:56:18
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 18:32, Liwiusz pisze:
> [...]
    ozwac-corke-do-sadu-zeby-oddaa-alimenty-skandal-w-kr
    akowie_969098.html

    > Jednak nie umiesz nawet czytać, śliczna kretynko.
    >
    > "Sąd podwyższył alimenty na młodszą córkę do 1400 zł, a na starszą - do
    > 1900 zł. Żurek od wyroku się odwołał. I sąd przyznał mu rację! Okazało
    > się, że w trakcie sądowej batalii z byłą żoną Żurek się ożenił i został
    > po raz trzeci ojcem. Dla sądu drugiej instancji to był argument, że na
    > córki z poprzedniego małżeństwa nie może płacić więcej niż po 500 zł."
    >
    > Zatem nadpłata wynikała z płacenia wyższych alimentów z tytułu
    > nieprawomocnego wyroku, który potem został uchylony.

    Skoro się odwolał od wyroku to przecież nie płacił tych alimentów.
    Mam to wszystko gdzieś. Z mafią sądową nikt nie wygra i jak tam było
    faktycznie to tylko ten dziad wie.

    --
    animka

  • 52. Data: 2017-03-26 21:01:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 20:53, Trefniś pisze:

    > Jakie źródło, takie wnioski. To nie jest pismo prawnicze.

    W tym właśnie sęk, że wnioski są sprzeczne nawet z tym źródłem, które o
    dziwo fakty (nie opinie) opisało rzetelnie.

    > I vice versa.
    > Powtarzam, jeszcze bardziej niszczysz tę grupę.

    Sprzeciwiając się gównoburzom wyssanym z palca? To może być coś jeszcze
    poniżej tego?

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2017-03-26 21:02:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 20:56, Animka pisze:

    > Skoro się odwolał od wyroku to przecież nie płacił tych alimentów.

    Płacił, bo nieprawomocny wyrok miał rygor natychmiastowej wykonalności.

    > Mam to wszystko gdzieś.

    To bądź konsekwentna i nie pisz na tematy, na których się nie znasz.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2017-03-26 21:05:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 19:06, 007 pisze:
    > Liwiusz w

    > Skąd wiesz, że śliczna?

    Jak byłam młodziutka to może byłam śliczna, ale nie jestem z grona tych
    kretynek Liwiusza.

    Dla niego liczą się osoby bardzo brzydkie i cwańsze do przegadania od
    niego.W zasadzie tylko brzydka jest pewnie dla niego śliczna i wtedy
    nie nazwie jej kretynką, bo sam jest głupi jak" but z lewej nogi".

    --
    animka

  • 55. Data: 2017-03-26 21:07:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 19:43, Trefniś pisze:

    > Nie potrafisz się powstrzymać?
    >
    > Liwiuszowi się wydaje, że "broniąc" sędziów podnosi swój prestiż.
    > A on zwyczajnie wywołuje jeszcze większy sprzeciw wobec władzy sądowniczej.
    > A opinię o sobie poprawi wyłącznie zmieniając stosunek do interlokutorów.

    On jest windykatorem jak to pisał kiedyś o sobie, więc wobec sędziów
    czuje respekt.

    --
    animka

  • 56. Data: 2017-03-26 21:14:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 20:39, Liwiusz pisze:

    > Możesz mieć swoje zdanie - nawet jak będzie ono oczywiście sprzeczne z
    > opisem jak krowie na rowie wynikającym z tabloidu. To, że tacy ludzie
    > pisują na Onecie, już przywykłem. To, że dochrapali się do pl.soc.prawo
    > dowodzi upadku tej grupy.
    >
    > Nie oczekuj jednak ode mnie pobłażliwości dla głupoty, a zwłaszcza do
    > uporu w głupocie.

    Zajmij się tym swoim windykowaniem na infolinii. Czego szukasz na grupie
    prawo? Guza?

    --
    animka

  • 57. Data: 2017-03-26 21:16:42
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 21:01 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > W tym właśnie sęk, że wnioski są sprzeczne nawet z tym źródłem, które o
    > dziwo fakty (nie opinie) opisało rzetelnie.

    Tyle dobrze. Ale nie oczekuj od czytelników tego typu pism, że rozumieją,
    albo choć czytają uważnie!
    Teraz jest "moda" na atakowanie sędziów i ludzie tak odczytają każdy tekst.

    > Sprzeciwiając się gównoburzom wyssanym z palca? To może być coś jeszcze
    > poniżej tego?

    No właśnie - gównoburza, a Ty mieszasz to gówno jak w betoniarce :)
    Niszczenie grupy to epitety, którymi wszystkich raczysz...

    --
    Trefniś

  • 58. Data: 2017-03-26 21:17:42
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 21:07 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > On jest windykatorem jak to pisał kiedyś o sobie, więc wobec sędziów
    > czuje respekt.

    Oooo...
    To już druga osobowość?

    --
    Trefniś

  • 59. Data: 2017-03-26 21:20:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 21:16, Trefniś pisze:

    > Tyle dobrze. Ale nie oczekuj od czytelników tego typu pism, że
    > rozumieją, albo choć czytają uważnie!

    Od czytelników nie oczekuję, choć znam wielu, którzy by zrozumieli. Ale
    oczekuję tego do tutejszej elity pl.soc.prawo.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2017-03-26 21:26:01
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 21:20 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Od czytelników nie oczekuję, choć znam wielu, którzy by zrozumieli. Ale
    > oczekuję tego do tutejszej elity pl.soc.prawo.

    Warto to dyskutować tak szeroko o Twoim braku kultury?

    --
    Trefniś