  • 31. Data: 2017-03-24 20:05:57
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-24 o 20:04, J.F. pisze:

    > Hm ... to moze sad powinien oddac pieniadze ...

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2017-03-24 23:18:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-03-17 o 20:04, J.F. pisze:

    > Hm ... to moze sad powinien oddac pieniadze ...

    Nie, no działa to tak, że ponieważ nie wiadomo, jak długo w drugiej
    instancji strony będą się przepychać do czasu uprawomocnienia obowiązuje
    czasowo wyrok pierwszej instancji. Nadal niespecjalnie mnie Liwiusz
    przekonał do tego bezpodstawnego wzbogacenia, ale nie chce mi się tego
    badać. Tak, czy siak nie potrafię pojąć, czemu domaganie się zwrotu
    nadpłaconej kwoty jest w mediach przedstawiane jako szczególnie nieetyczne.

  • 33. Data: 2017-03-24 23:24:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    znika-KRS-Jaki-zadam-dymisji,wid,18732307,wiadomosc.
    html
    >>> oprac.Arkadiusz Jastrzębski

    rke-do-sadu-zeby-oddaa-alimenty-skandal-w-krakowie_9
    69098.html

    > Skandal, to robią dziennikarzy. Niby czemu sędziemu nie wolno pozwać
    > córki? Skoro wyłudziła te alimenty - a zakładam, ze takimi dowodami
    > sędzia dysponuje - to powinna się cieszyć, że normalnie nie złożył
    > zawiadomienia o oszustwie. I czemu to uważa ktoś za skandal?

    Nie wyłudziła tylko Sąd przyznał takie alimenty. Jej ojciec potem sie
    postarał o następne dziecko z jakąś panią i znowu złozył sprawe o
    zmniejszenie alimentów, bo ma teraz małe dziecko.
    Nie rozumiem, niby dlaczeko kazano zwracać te alimenty zostawionym
    córkom. Ich matka oddała mu z łaski sporo pieniędzy, żeby się udlawił,
    ale jemu było za mało. Co za cham chciwy i ojciec. Dziad nad dziady.

    --
    animka

  • 34. Data: 2017-03-24 23:29:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Dla mnie akurat ma o tyle, że chciałbym wiedzie, czy córka mają
    > świadomość toczącego się postępowania forsowała wyższe alimenty, czy
    > sędzia sam płacił.

    > No podstawowym zarzutem dziennikarzy jest to, że sędzia domaga się
    > zwrotu tej nadpłaty. I do tego się odnoszę. Ja osobiście uważam to za
    > dość sensowną konsekwencje starań o obniżenie alimentów.

    Alimenty-czy to zwiększenie czy zmniejszenie płaci się/nie płaci po
    uprawomocniieniu wyroku sądu. Nie słyszalam nigdy o czyms takim, żeby
    dziecko musiało zwracać zasądzone alimenty. Tego sędziego powinni
    wywalić z pracy.

    --
    animka

  • 35. Data: 2017-03-25 06:32:34
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > badać. Tak, czy siak nie potrafię pojąć, czemu domaganie się zwrotu
    > nadpłaconej kwoty jest w mediach przedstawiane jako szczególnie nieetyczne.

    Bo to nie "wzór cnót wszelakich" i nie "pokazowo etyczne" zachowanie?
    "Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz". "Nie wszystko się godzi co wolno".

    Nawet bez wpisywania w polityczne starcie "brukowce" miałyby używanie IMHO.

    --
    A. Filip
    Pierwsze pół życia żyjemy marzeniami, a drugie pół - wspomnieniami.

  • 36. Data: 2017-03-25 08:47:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-24 o 23:24, Animka pisze:
    > Nie wyłudziła tylko Sąd przyznał takie alimenty.

    Nieprawomocnie. To nie była sprawa o obniżenie alimentów.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2017-03-25 08:47:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-24 o 23:29, Animka pisze:
    > płaci się/nie płaci po uprawomocniieniu wyroku sądu. Nie słyszalam nigdy

    To, że się nie znasz, to akurat niedziwne.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2017-03-25 13:24:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-03-17 o 23:29, Animka pisze:

> [...]
    > uprawomocniieniu wyroku sądu. Nie słyszalam nigdy o czyms takim, żeby
    > dziecko musiało zwracać zasądzone alimenty. Tego sędziego powinni

    To, że nie słyszałaś, to nie jest dowód :-) Ja wiele razy już spotkałem
    się z oszustwami polegającymi na wyłudzaniu alimentów poprzez
    przedłużanie rzekomej nauki. Ale tu jest inna sytuacja.

  • 39. Data: 2017-03-25 15:48:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-25 o 08:47, Liwiusz pisze:

    > Nieprawomocnie. To nie była sprawa o obniżenie alimentów.

    Czytałam, że założył sprawę o zmniejszenie alimentow, bo przez urodzenie
    się w kolejnym związku dziecka-bardzo zbidniał.
    Oczywiście obniżono mu te alimenty, ale przecież obowiązuje termin od
    kiedy je obniżono i uważam, że on nie miał prawa domagać się zwrotu
    poprzednio zasądzonych alimentów, czyli wstecz.

    --
    animka

  • 40. Data: 2017-03-25 15:50:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > To, że nie słyszałaś, to nie jest dowód :-) Ja wiele razy już spotkałem
    > się z oszustwami polegającymi na wyłudzaniu alimentów poprzez
    > przedłużanie rzekomej nauki. Ale tu jest inna sytuacja.

    Tak to już inna broszka. Jak tatuś dziecko kocha, to machnie na to ręką,
    że dał za dużo dziecku.

    --
    animka