  • 31. Data: 2006-07-27 06:23:42
    Temat: Re: Sędzia Anna Maria Wesołowska
    Od: Robert <b...@g...pl>

    > a nie jestes sobie w stanie wyorbazic scenariusza w ktorym czlowiek
    > powiedzmy 20 lat przed objeciem tego stanowiska rozpoczal DG i w
    > momencie gdy je obejmuje ma juz pod soba ludzi ktorzy sie jego sprawami
    > finansowymi zajmują ? W rezultacie prowadzenie przez niego DG ogranicza
    > sie do sporadycznych kontroli i korzystaniaze srodkow finansowych.
    >
    > P.

    Nie jestem.
    A poza tym mysl. Jak masz takie marzenie zeby po 20 latach prow. dg
    zostac sedzia a dg ma zyc sobie dalej - sprzedaj udzialy
    zonie/kochance/synowi/matce i po wszystkim. Tylko ze...
    Do tego argument, ktorego Ty nie przyjmujesz - to byloby korupcjogenne i
    to nawet nieswiadomie ze strony sedziego/przedsiebiorcy - czy to jestes
    sobie w stanie wyobrazic?
    Masz firme handlowa swietnie Ci idzie. Dostajesz zamowienie na kwote
    ktora jest na granicy Twoich mozliw. finansowych. Wchodzisz w to. Pan
    odbiera towar i po tygodniu mowi Ci ze dostaniesz forse nawet wieksza
    ale gdy..... Olewasz pana? Dorobek 20 lat harowy w p...du? A moze
    zglosisz to na Policje?? A on sie wyprze. I mozesz se mu proces wytoczyc
    o zaplate. Potrwa ze 3 lata Ty poplyniesz, firma padnie, zona odejdzie,
    dzieci zamiast na studia pojda do kopalni. Widzisz tu sens zakazu? To
    tylko jeden przyklad korupcji, chcesz inne?? To se wymysl. Potem walnij
    se z tej liczby permutacje pomnoz ja przez ilosc tzw grup przestepczych
    i wyjdzie ci ilosc pomyslow na udupienie wlasciciela firmy.
    Ale nie Ty bedziesz w zgodzie z prawem, sumieniem wydawal sprawiedliwwe
    wyroki w sprawie np o handel kobietami, narkotykami, afery paliwowe...
    Pitolenie w bambus.

    Dorosnij troche, swiat nie jest idealny. Jak by byl to by wystarczyl 1
    sedzia na kraj. Wiesz po co?? No wymysl. I napisz tu. Poki co EOT.

    pzdR.

  • 32. Data: 2006-07-27 08:16:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > o zaplate. Potrwa ze 3 lata Ty poplyniesz, firma padnie, zona odejdzie,
    > dzieci zamiast na studia pojda do kopalni. Widzisz tu sens zakazu?

    nie, zrozumialbym gdyby warunkiem prowadzenia/kontynuowania DG byla by
    zgoda Prezesa Sadu ktory w kazdym przypadku dokaldnie by sprawe analizowal.

> [...]
    > Ale nie Ty bedziesz w zgodzie z prawem, sumieniem wydawal sprawiedliwwe
    > wyroki w sprawie np o handel kobietami, narkotykami, afery paliwowe...

    to mnie nie przekonuje, zreszta uwazam zapis (bezwgledny zakaz DG) za
    sprzeczny z konstytucja, art 178 jasno mowi ze sedzia nie moze prowadzic
    dzialalnosci publicznej JEZELI nie da sie ona pogodzic z zasadami
    niezaleznosci i niezawislosci sadow. A to juz nalezy indywidualnie oceniac.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl