  • 1. Data: 2006-07-25 13:40:48
    Temat: pytanie techniczne o publikacje ustawy o ochronie danych osobowych
    Od: Murceen <m...@c...pl>

    witam,

    mam taki problem - w niektorych miejscach umieszczona jest informacja
    ,,Ustawa o ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. z
    2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)

    a w niektorych:
    USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
    Nr 133, poz. 883)

    rozumiem, ze to sa te same ustawy - ktorej wersji jest obecnie lepiej
    pisac w dokumentach?

    pzdr
    m.

  • 2. Data: 2006-07-25 18:36:23
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Murceen" <m...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:ea571f$r5l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam,
    >
    > mam taki problem - w niektorych miejscach umieszczona jest informacja
    > "Ustawa o ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. z 2002r.
    > Nr 101, poz. 926 ze zmianami)

    tekst jednolity
    > a w niektorych:
    > USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr
    > 133, poz. 883)

    t. pierwotny

    > rozumiem, ze to sa te same ustawy - ktorej wersji jest obecnie lepiej
    > pisac w dokumentach?

    bz
    > pzdr
    > m.