  • 1. Data: 2006-07-25 15:40:18
    Temat: Sędzia Anna Maria Wesołowska
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    czy ten program o prowadzeniu rozpraw na sali sądowej ma za zadanie
    uświadomienie jaki można dostać wyrok za dany przestępstwo , a jeśli nie
    to jaki ??, za info, Dzięki.

  • 2. Data: 2006-07-25 15:41:59
    Temat: Re: Sędzia Anna Maria Wesołowska
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Tak , mniej więcej o to chodzi .rozprawa w skrócie ogromnym.

    Kitka

  • 3. Data: 2006-07-25 15:45:40
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    a czy te rozprawy są prowadzone na poważnie, czy tylko pokazowo ??

  • 4. Data: 2006-07-25 15:51:55
    Od: "IRK" <r...@o...pl>

    >a czy te rozprawy są prowadzone na poważnie, czy tylko pokazowo ??

    a co w TV jest na poważnie ? ;-) Tam występują aktorzy.

  • 5. Data: 2006-07-25 16:12:09
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
    > czy ten program o prowadzeniu rozpraw na sali sądowej ma za zadanie
    > uświadomienie jaki można dostać wyrok za dany przestępstwo , a jeśli nie
    > to jaki ??, za info, Dzięki.

    ...zeprzestepstwo nie poplaca :):):):)

    Mnie bardziej ciekawi na jakiej podstawie dostala zgode na prowadzenie tego
    programy...ze niby dzialalnosc dydaktyczna czy jak ???/

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-07-25 16:14:19
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    IRK napisał(a):

    > Tam występują aktorzy.

    Akurat sedzia jest prawdziwy :P

    Jacek

  • 7. Data: 2006-07-25 16:20:47
    Od: Gupik <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>

    prawdopodobnie telewizja TVN wykupiła licencję na nadawanie program od
    którejś z
    niemieckich telewizji,

    ps. jaka jest oglądalność tego programu ??

  • 8. Data: 2006-07-25 16:24:39
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    > prawdopodobnie telewizja TVN wykupiła licencję na nadawanie program od
    > którejś z
    > niemieckich telewizji,
    >
    > ps. jaka jest oglądalność tego programu ??

    Chodzi mi o to ,ze - o ile wiem - Sedzia A M W jest prawdziwyem sedzia. A
    sedzia nie moze ot tak sobie podejmowac innych zajec. O ile pamietam USP
    sedzia moze podjac sie tylko dzialalnosci dydaktycznej /i to chyba za zgoda
    prezesa/... ale moze sie myle

  • 9. Data: 2006-07-25 16:32:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gupik wrote:
    > a czy te rozprawy są prowadzone na poważnie, czy tylko pokazowo ??

    ROTFL

    Chyba sobie żartujesz :)

  • 10. Data: 2006-07-25 16:34:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    D.H. Oskar napisał(a):
> [...]
    > sedzia moze podjac sie tylko dzialalnosci dydaktycznej /i to chyba za zgoda

    sedzia nie moze podjac inych zajec? DG tez nie moze prowadzic?
    Toz to absurd.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja