  • 21. Data: 2006-07-26 00:08:13
    Temat: Re: Sędzia Anna Maria Wesołowska
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:2e889$44c6910d$3eb31df6$25689@news.chello.pl...

    > Tia, w todze radcowskiej, albo mi tv przekłamuje kolorki :)

    Sedzia Anna Maria Wesołowska to prawdziwa SSR Sadu Rejonowego w Łodzi.
    Pisuje cotygodniowe opowiastki w sobotnich wydaniach Dziennika Łódzkiego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2006-07-26 06:03:11
    Od: Robert <b...@g...pl>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > sprawami finanswoymi w mojej firmie i w rezutltacie nie bedzie to
    > kolidowac - czasowo - z pelniona funkcja to moim zdaniem nalezaloby
    > zezwolic na to, a jezeli ktos wykorzystuje funkcje sedziego do swoich
    > celow prywatnych to takiego chwasta nalezy poprostu wyrwac a nie
    > na wzzelki wypadek - bo ktos moze poplenic przestepstwo - ograniczac
    > jego prawa obywatelskie... na gieldzie tez nie bede mogl grac ? toz to
    > absurd .... przyznac musze ze jakis bardzo niemadry czlowiek
    > sformulowal te zapisy.... od kiedy ten zakaz obowiazuje?

    I do partii nie bedziesz mogl nalezec zadnej. Zyciowy dramat.

    herezje waść prawisz. Zapytaj choc jednego sedziego czy mialby czas
    zajmowac sie dg. A poza tym sad ma byc sadem a nie w poniedzialki sadem
    a we wtorki sprzedawca zieleniny na straganie.

    pzdR.

  • 23. Data: 2006-07-26 07:14:48
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Wed, 26 Jul 2006 02:08:13 +0200, SDD w wiadomości
    <news:ea6b70$m6g$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Sedzia Anna Maria Wesołowska to prawdziwa SSR Sadu Rejonowego w Łodzi.

    Okręgowego.

    --
    Sz.

  • 24. Data: 2006-07-26 08:15:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Ojojoj, to poczytaj najpierw USP i dowiedz sie, że sędziowie nie przechodzą
    > na emeryturę tylko w stan spoczynku co się wiąże z otrzymywaniem uposażenia
    > sędziowskiego po kres ich dni :-)

    no ale co to zmienia? :)

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 25. Data: 2006-07-26 08:16:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert napisał(a):

    > I do partii nie bedziesz mogl nalezec zadnej. Zyciowy dramat.

    do partii moge nalezec przed :) to jezszce nie dramat

    > herezje waść prawisz. Zapytaj choc jednego sedziego czy mialby czas
    > zajmowac sie dg. A poza tym sad ma byc sadem a nie w poniedzialki sadem
    > a we wtorki sprzedawca zieleniny na straganie.

    a nie jestes sobie w stanie wyorbazic scenariusza w ktorym czlowiek
    powiedzmy 20 lat przed objeciem tego stanowiska rozpoczal DG i w
    momencie gdy je obejmuje ma juz pod soba ludzi ktorzy sie jego sprawami
    finansowymi zajmują ? W rezultacie prowadzenie przez niego DG ogranicza
    sie do sporadycznych kontroli i korzystaniaze srodkow finansowych.

    P.

  • 26. Data: 2006-07-26 08:51:10
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "D.H. Oskar" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >j tam uwazam, ze sedzia powinien tylko sadzic ... z tym ,ze zarobki inny
    >byc wyzsze
    >
    > art 86 par 2 w zw z par 4,5 usp - juz sobie wszytsko wyjasnielem.... zatem
    > dostala zgode prezesa
    >
    > jak uwazacie slusznie??? czy uczestnictwo w takim programie nie przynosi
    > ujmy godnosci urzedu sediego ??

    Przynosi ujme jak cholera.

  • 27. Data: 2006-07-26 08:52:24
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ma na celu miedzyinnymi naprawienie spieprzonego przez pis wizerunku
    > sędziow.

    e? naprawe? tozto parodia sadu jest...

  • 28. Data: 2006-07-26 10:44:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    FlashT napisał(a):

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:ea5h7r$buo$2@inews.gazeta.pl...

    > e? naprawe? tozto parodia sadu jest...

    ale sprawy sa ponoc prawdziwe. I to wystaczy. Dobrze bedzie jak chociaz
    kilka moherow zapamieta ze nie kazdy kto znajduje sie lawie osarzonych
    jest winny, chocby nie wiem jak napietnowaly go media.

    P.

  • 29. Data: 2006-07-26 19:19:04
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > finansowymi zajmujÄ? ? W rezultacie prowadzenie przez niego DG ogranicza
    > sie do sporadycznych kontroli i korzystaniaze srodkow finansowych.

    I wystawiania faktur firmie nalezacej do zony oskarzonego ? :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 30. Data: 2006-07-26 20:19:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > I wystawiania faktur firmie nalezacej do zony oskarzonego ? :D

    to jest prymitywne myslenie :) istnieja odpowiednie sluzby by to
    kontrolowac.

    P.