  • 11. Data: 2004-11-21 23:55:09
    Temat: Re: Sędzia
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Przemek R. wrote:

    > czyzby?
    > sjp.pwn.pl
    > obie formy sa dozwolone

    I co ciekawe w czasach mojej młodości (czyli dawno:( , stosowano wyłącznie
    formę na h, - używanie tutaj "ch" było wtedy czyms wprost dziwacznym i nie
    wiem skąd się wzięło.
    To tyle na ten pasjonujący prawniczy temat:))

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 12. Data: 2004-11-22 13:19:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nie
    > wiem skąd się wzięło.
    > To tyle na ten pasjonujący prawniczy temat:))

    :-) nadal jest stosowana forma przez "h" :)

    P.