  • 1. Data: 2004-11-20 11:07:05
    Temat: napisane programy dla firmy pytanie ?
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Swego czasu napisałem 2 programiki w VBA aby usprawnić prace w firmie
    całość pisana w domu w pracy ewentualne poprawki.
    Pytanie czy moge zabronic korzystania z tych programów(rezygnuje z pracy w
    tej firmie)
    Kasy nie brałem zreszta wtedy była inna atmosfera w firmie i chciało się aby
    było lepiej.
    Zadnej umowy na to nie było.Napisałem pokazałem troche testów i przyjęły
    się.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-11-20 12:25:53
    Temat: Re: napisane programy dla firmy pytanie ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ropian wrote:
> [...]
    > całość pisana w domu w pracy ewentualne poprawki.
    > Pytanie czy moge zabronic korzystania z tych programów(rezygnuje z

    Raczej nie możesz, chyba, że miałeś jakieś
    szczególne zapisy odnośnie praw autorskich w umowie o pracę.
    Może lektura art 12 prawa autorskiego Ci pomoże

    > Kasy nie brałem

    Nie otrzymałeś wynagrodzenia z tytułu stosunku pracy?

    > Zadnej umowy na to nie było.

    Pracowałeś bez umowy o pracę?

  • 3. Data: 2004-11-20 13:06:57
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    > Raczej nie możesz, chyba, że miałeś jakieś
    > szczególne zapisy odnośnie praw autorskich w umowie o pracę.

    nic takiego nie bylo

    > Nie otrzymałeś wynagrodzenia z tytułu stosunku pracy?

    nie to bylo ponad obowiązki moje a zrobilem te programy aby lepiej sie
    pracowalo

    > Pracowałeś bez umowy o pracę?

    mialem umowe normalna na to co robilem a to bylo ponad

    Pozdrawiam
    Robert

  • 4. Data: 2004-11-20 15:09:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cnn8nf$gir$1@nemesis.news.tpi.pl ropian
    <r...@s...poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > całość pisana w domu w pracy ewentualne poprawki.
    > Pytanie czy moge zabronic korzystania z tych programów(rezygnuje z pracy

    Czy możesz udowodnić, że jesteś autorem tych programów?
    Skoro użyłeś VBA to rozumiem, że to coś usprawniające pracę w aplikacjach MS
    Office - czy nie byłoby najłatwiejszym rozwiązaniem trwale usunąć je z
    sytemów?

    Jotte

  • 5. Data: 2004-11-20 15:29:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ropian wrote:

    > nie to bylo ponad obowiązki moje a zrobilem te programy aby lepiej sie
    > pracowalo

    Potrafisz to skutecznie udowodnić?

    > mialem umowe normalna na to co robilem a to bylo ponad

    Potrafisz to skutecznie udowodnić?
    Wg mnie to nie było nic "ponad", tylko
    standardowe wypełnianie obowiązków
    pracownika wynikających z kodeksu pracy
    (dbanie o dobro zakładu itp - art 100 chyba)

  • 6. Data: 2004-11-20 22:45:26
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > MS
    > Office - czy nie byłoby najłatwiejszym rozwiązaniem trwale usunąć je z

    W zasadzie wszyscy wiedza ze je napisałem podczas uruchomiania tez jest w
    pasku ze autorem jestem ja
    co do usniecia tych programow to bedzie ciezko poniewaz sa w róznych
    miastach
    wobec tych informacji sprawa jasna ze raczej nic nie wywalcze wiec szkoda
    zachodu jedyny plus ze co roku musiały przejsc aktualizacje a wiec juz nie
    bede w nich nic robil jedynie moge wyslac maila ze nie zezwalam na
    korzystanie z tych programow

    Pozdrawiam
    Robert