  • 1. Data: 2004-11-20 09:53:13
    Temat: Zamieszkanie w innym kraju EU
    Od: "Michal" <M...@o...pl>

    Cza jako16 latek moge sie przesiedlic do dowolnego kraju w uni (za zgoda
    rodzicow) i tam kontynuowac nauke?W tym wypdku chodzi o niemcy .Byt i cale
    utrzymanie mialbym zgwarantowane.
    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2004-11-20 13:56:33
    Temat: Re: Zamieszkanie w innym kraju EU
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michal napisał:

    > Cza jako16 latek moge sie przesiedlic do dowolnego kraju w uni (za zgoda
    > rodzicow) i tam kontynuowac nauke?W tym wypdku chodzi o niemcy .Byt i cale
    > utrzymanie mialbym zgwarantowane.

    Tak. Jeżeli masz środki utrzymania, nie ma problemu ze zmianą miejsca
    zamieszkania.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.