  • 1. Data: 2004-11-20 10:57:59
    Temat: Sędzia
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Sędzia powinien być jak program księgowy.
    Operowac na przedstawionych dowodach.
    Sporządzać rachunek zyskow i strat w sposob
    z gory ustalony, jezeli sporzadza go inaczej niz
    wymagaja tego dowody, to jakis hujowy program
    musi byc i chyba czas go zmienić...

    P.

  • 2. Data: 2004-11-20 11:02:36
    Temat: Re: Sędzia
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 11:57:59 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

> [...]
    > Sporządzać rachunek zyskow i strat w sposob
    > z gory ustalony, jezeli sporzadza go inaczej niz
    > wymagaja tego dowody, to jakis hujowy program

    Hę?
    a puenta?

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-20 11:26:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hę?
    > a puenta?

    :)

    P.

  • 4. Data: 2004-11-20 12:45:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    Jest tylko jeden problem. Jak programowi księgowemu dostarczysz h... dowody
    księgowe, to i wynik wypluje z przypadkowy. Podobnie z sędzią. Jak każdy
    świadek ma w d... prawdę i p... to co uważa, to wychodzi z tego h... wyrok.

    Co bardziej delikatnych przepraszam za język, ale wnosząc z postu inicjatora
    jakbym to napisał normalnym językiem, to jak suponuję, pewnie by nie
    zrozumiał.

  • 5. Data: 2004-11-20 14:52:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jest tylko jeden problem. Jak programowi księgowemu dostarczysz h...
    dowody
    > księgowe, to i wynik wypluje z przypadkowy.

    program wypluje wynik opracowany na podtsawie dowodow. A czy bedzie on
    h... to powiedza w tvnie np ale sedzia/program musi postepowac nie
    zawsze
    moralnie a zgodnie z prawem/z silnikiem, operowac na tym co otrzymuje na
    sali sadowej/sie wpisze.

    > Podobnie z sędzią. Jak każdy
    > świadek ma w d... prawdę i p... to co uważa, to wychodzi z tego h...
    wyrok.

    bardziej nawiazuje do wypowiedzi Rodriga,ktory jak nie ma dowodow z jednej
    i z drugiej strony
    badz sie wyrównuja to coz, skazuje. Bo lepiej zamknac potencjalnego
    przestepce niz go wypuscic.

    > Co bardziej delikatnych przepraszam za język, ale wnosząc z postu
    inicjatora
    > jakbym to napisał normalnym językiem, to jak suponuję, pewnie by nie
    > zrozumiał.

    zrozumialby. Choc uwazam ze wyraz "suponuje" mozna smialo zastapic slowem
    "przypuszczam" bo jak dla mnie
    to zwykla proba wywyzszenia sie.

    P.

  • 6. Data: 2004-11-20 15:08:53
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>

    > zrozumialby. Choc uwazam ze wyraz "suponuje" mozna smialo zastapic slowem
    > "przypuszczam" bo jak dla mnie
    > to zwykla proba wywyzszenia sie.
    >
    > P.

    I troche nietrafiona, bo juz w 1980 byla to przestarzala forma :)

    Pozdrawiam,
    Rymasz

  • 7. Data: 2004-11-20 15:45:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 13:45:59 +0100, Robert Tomasik naskrobał(a):

    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co bardziej delikatnych przepraszam za język, ale wnosząc z postu inicjatora
    > jakbym to napisał normalnym językiem, to jak suponuję, pewnie by nie

    a ja z tego całego postu suponuje że kolega nie wie jak się chuj pisze a
    reszta to tylko szum (dez)informacyjny.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-11-20 18:07:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawsze
    > moralnie a zgodnie z prawem/z silnikiem, operowac na tym co otrzymuje na

    Powinien. Ale jest tylko człowiekiem. Właśnei po to opracowano procedury
    apelacyjne, by wyeliminowac pomyłki.

    > bardziej nawiazuje do wypowiedzi Rodriga,ktory jak nie ma dowodow z jednej
    > i z drugiej strony
    > badz sie wyrównuja to coz, skazuje. Bo lepiej zamknac potencjalnego
    > przestepce niz go wypuscic.

    Moim zdaniem głupia zasada. Lepiej, by winny chodził na wolności. Jak więcej
    przestepstw nie popełni, to nic wielkiego się nie stanie tak naprawdę. A jak
    jest przestępcą i będzie je popełniał, to wcześniej, czy później się go
    złapie i dostanie wyrok.

    > zrozumialby. Choc uwazam ze wyraz "suponuje" mozna smialo zastapic slowem
    > "przypuszczam" bo jak dla mnie
    > to zwykla proba wywyzszenia sie.

    Jakoś mi wzrostu od tego nie przybyło. :-))

  • 9. Data: 2004-11-20 18:08:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > a ja z tego całego postu suponuje że kolega nie wie jak się chuj pisze a
    > reszta to tylko szum (dez)informacyjny.

    Wniosek nieuprawniony, bo wiem, choć faktycznie błąd popełniłem. A słownik -
    nie miał za wielkich szans :-)

  • 10. Data: 2004-11-21 09:22:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a ja z tego całego postu suponuje że kolega nie wie jak się chuj pisze a
    > reszta to tylko szum (dez)informacyjny.

    czyzby?
    sjp.pwn.pl
    obie formy sa dozwolone