  • 1. Data: 2009-01-31 00:32:33
    Temat: Ściekizalały dowody
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1907871,11,item.html

    Jaka fatalna sprawa. Przez kilka lat policja i prokuratura niewiele robiły choć
    dostały nawet anonim z nazwiskami (jak się okazało) porywaczy i przyszłych
    morderców, dowody się zniszczyły (same, ofkoz!), akta zniknęły wraz z
    radiowozem, 3 skazanych się powiesiło z rozpaczy (choć co najmniej dwóch
    twierdziło, że nie popełni samobójstwa a przy tym obawiali się morderstwa).

    Za to gdy trzeba zniszczyć konkurencję na zlecenie to areszt można załatwić na
    podstawie (prawie) kwitów z pralni jak to było w przypadku Bestcomu. Można
    zatrzymać auta bez podstawy na wypadek wojny (bo przecież kiedyś będzie jakaś
    wojna) jak u Kluski. Albo można ścigać za rzekome uszczuplenie należności
    podatkowych jak JTT. Albo można przejąć spółkę jak u Knosowskiego (i Kluski w
    gruncie rzeczy też).

    Może formalnie sprywatyzujmy policję i prokuraturę. Bo nieformalnie to one są
    już dawno sprywatyzowane i na czyimś łańcuchu pokornie chodzą. Wiele wskazuje,
    że sądy także.

    mariano

  • 2. Data: 2009-01-31 13:44:10
    Temat: Re: Ściekizalały dowody
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "mariano" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:01c5.000000b6.49839c21@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > twierdziło, że nie popełni samobójstwa a przy tym obawiali się morderstwa).

    e, przypadek, kazdemu sie moze zdrzyc...
    "panie sedzio, potknela sie biedaczka i nabila na noz co go trzymala...
    trzynascie razy..."

  • 3. Data: 2009-01-31 17:53:48
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > e, przypadek, kazdemu sie moze zdrzyc...
    > "panie sedzio, potknela sie biedaczka i nabila na noz co go trzymala...
    > trzynascie razy..."

    Przypadkiem też tego trzeciego przewieźli akurat do tego samego wiezienia,
    gdzie dwóch poprzednich przypadkiem się zabiło.

    pzdr.
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-01-31 18:56:45
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > Przypadkiem też tego trzeciego przewieźli akurat do tego samego wiezienia,
    > gdzie dwóch poprzednich przypadkiem się zabiło.

    Wicie, rozumiecie, przypadkowo było to więzienie w mieście, z którego
    najprawdopodobniej lokalny układ sterował całą sprawą i mataczył w postępowaniu.
    Po prostu przypadki.

    Naiwny naród pracuje i próbuje się dorobić a było iść na polityka, policjanta,
    prokuratora albo sędziego. Chociaż to tylko dyspozycyjni figuranci to jednak
    swoje ochłapy dostają.

    mariano

  • 5. Data: 2009-02-01 10:55:10
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Ja tam w ogóle nie rozumiem, czemu wszyscy tak się przejmują Olewnikiem. Ot,
    młodociany bandyta, który narobił se wrogów i długów, synalek "byznesmena"
    kręcacego lewe interesy. Każdego roku mordują uczciwsze i bardziej wartościowe
    osoby, i jakoś tego prasa nie rozdmuchuje. Ale tutaj ojczulek posmarował,
    gdzie trzeba (a nawet i gdzie nie trzeba, bo sam twierdzi, że niektórzy wzieli
    forsę i się wypieli)...

  • 6. Data: 2009-02-01 13:52:55
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > młodociany bandyta, który narobił se wrogów i długów, synalek "byznesmena"
    > kręcacego lewe interesy.

    Masz coś na poparcie tej tezy czy tylko trollujesz próbując dorobić Olewnikom
    gębę? Jeśli nie masz nic do dodania, prokuratorska gnido, to paszoł won, nie
    będziesz teraz dorabiać legendy ofiarom zaniedbań i matactw swoich kolegów.

    Won, prokuratorski trollu.

    mariano

  • 7. Data: 2009-02-01 14:19:05
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie trzeba (a nawet i gdzie nie trzeba, bo sam twierdzi, że niektórzy wzieli

    szczerze mowiac az tak sie ta sprawa nie interesuje, ale nawet *gdyby* bylo tak
    jak
    mowisz to co z tego niby wynika?

    jakie ma znaczenie z prawnego punktu widzenia kim dokladnie byl i co robil
    zamordowany
    chlopak?

    a jezeli zeby w sprawie morderstwa cos zaczelo sie dziac trzeba 'smarowac' to
    juz kompletna masakra...

  • 8. Data: 2009-02-02 21:11:38
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    mariano <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > będziesz teraz dorabiać legendy ofiarom zaniedbań i matactw swoich kolegów.

    Odwołuję wszystko, co napisałem. To najbardziej kryształowo uczciwa rodzina w
    tym kraju. Nieprawdą jest, ze W. Olewnik opłacał się łapówkami działaczom SLD
    w latach 90-tych. I ze negocjował z nimi wysokosci łapówki za przejecie
    zakładow mięsnych Słuzewiec, gdy chcieli od niego więcej, niż mógł im
    zaoferować. I zupełnie, ale to zupełnie nie miał nic wspólnego z obrotem
    stala. A K. Olewnik nie prowadził zadnych interesów z Eugeniuszem
    Drohomireckim ps. Gienek, zajmujacym się kradziezami samochodów, ani z jego
    kumplami z tej samej branzy. I w ogóle jak go można było podejrzewać, ze
    chciał go wydymać na kasę? A towarzystwo uczestniczące w popijawie w noc
    zaginięcia Krzysztofa O. to najzupełniej przypadkowi ludzie, których tam
    zaproszono z ulicy. A W. Olewnik w apelu z 21.10.2008 r. w ogóle nie wyraża
    niepokoju przed tym, ze moga być wziete pod lupę jego dotychczasowe interesy
    (bo przecież nie ma czym się martwić, prawda?).

  • 9. Data: 2009-02-02 21:17:38
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > szczerze mowiac az tak sie ta sprawa nie interesuje, ale nawet *gdyby* bylo tak
    >
    > jak
    > mowisz to co z tego niby wynika?

    To, że lokalne porachunki miejscowych układzików
    polityczno-byznesowo-gangsterskich opłaceni dziennikarze rozdmuchali do granic
    niemal afery międzynarodowej.
    W. Olewnik udowadnia, że liczy się kasa - gdy ją masz i odpowiednio
    posmarujesz, to media mogą zrobić z kogos pierwszą ofiarę w kraju albo wroga
    publicznego nr 1...

    > a jezeli zeby w sprawie morderstwa cos zaczelo sie dziac trzeba 'smarowac' to
    > juz kompletna masakra...

    A zaczęło się coś NAPRAWDĘ dziać, czy tylko w mediach?

  • 10. Data: 2009-02-02 22:06:31
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    jb trollując napisał(a):
    > Odwołuję wszystko, co napisałem. To najbardziej kryształowo uczciwa rodzina w
    > tym kraju.

    Może jeszcze Olewnicy niegustownie się ubierają i nie kłaniają sąsiadom? Możesz
    mi, trollu, wyjaśnić jak to co napisałeś ma się do zaniedbań i matactw organów
    ścigania?

    Próbujesz zrelatywizować wartość Olewników by działania koleżanek i koleżków nie
    wyglądały tak źle?

    mariano