  • 251. Data: 2005-08-18 10:30:58
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > a to nie mz znaczenia, brak rozumu nie zwalania od odpowiedzilanosci i to
    > probuje wytlumaczyc,

    Wiesz, w instrukcji czajnika jest po amerykanskiemu, ze mozna sie
    oparzyc. ze tam jest wrzatek. i niektorym jest to potrzebne jak widac.
    zwlaszcza producentom, zeby ich nie skarzyli amerykanie, ktorzy powiedza
    :"nie bylo napisane, znaczy nie zostalem poinformowany o tym, i to ze
    sie oparzylem to jest wina producenta"

    > poczytaj kk.

    Nie poczytam. Nie mam teraz na to czasu. Ale skoro jest jak mowisz, ze
    mzona wejsc i zrobic zwyklemu obywatelowi kolo piora, a zamknac serwisu
    udostepniajacego terabajty muzyki pirackiej nie mozna - to jest to
    parodia panstwa prawa - bo karze sie nei tych, co sie powinno.

    > bredzisz teraz,

    Wiesz, podobnie mogliby mnie zamknac za seryjne morderstwo, bo akurat w
    dni co sie wydarzyly nie mam alibi. tylko chyba to troche za malo, zeby
    skazac. za to wystarczajaco, zeby zabic smiechem ;)

    > a to ze to z daleka smierdzi..

    Przyzwyczailem sie do najrozniejszych dziwactw w internecie. Dla mnie to
    kolejny serwis.

    Po za tym nie kazdy musi sie znac na tym i nie kazdy musi wiedziec i
    analizowac linki...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 252. Data: 2005-08-18 10:32:30
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > nie chodzi o to czy fajna czy nie ale o to czy masz prawo podejrzewac ze
    > prawa
    > do rozpowszechniania nma na przyklad sony music polska a nie jas na stronie
    > o domenie
    > darmowe-zajebiste-mp3.priv.pl

    No ale ja sie caly czas pytam, dlaczego mam podejrzewac jasia? tak jak
    domyslnie jest kazdy niewinny az mu sie wine udowodni, tak domyslnie
    kazdy jest uczciwy, az sie mu nieuczciwosc wskaze. Jezeli serwis jest
    nielegalny to niech go zamkną, a nie pozwalaja istniec i scigaja
    sciagajacych...

  • 253. Data: 2005-08-18 10:33:29
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > dokldanie stad skad masz prawo podejrzewac ze np samochod ktory zakupujesz
    > jest dziwnie tani..

    tyle ze "darmowe" pliki w internecoe to nie taka zadkosc jak samochod za
    1/20 ceny :]

  • 254. Data: 2005-08-18 10:34:18
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > na pewno, ale tak ladniej brzmi

    ładniej? nie sadze ;) wyplywa z tego beznadziejna durnota redachtorkow i
    calkowita ignorancja tematu...

  • 255. Data: 2005-08-18 11:27:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a kiedys kupilem program na CD, gdzie na zwykla plytke byla naklejona po
    > prostu okragla naklejka z nadrukiem, czy powinienm podejrzewac, ze jest
    > trefny ten towar?

    zalezy gdzie kupiles, zbyt uogolniasz

    P.

  • 256. Data: 2005-08-18 11:28:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > obawiam sie, ze nie sciagam tego typu rzeczy w ogole ;)

    nie ma najmniejszego znaczenia w tym mpmencie,

    > jak najbardzije w temacie ;)

    nie, bo to muzyka tworzona przezartystow amatorow, ktorych nie stac na
    wydanie swopich dzien na plytach cd,

    eot bo chyba nie jarzysz w czym rzecz

    P.

  • 257. Data: 2005-08-18 11:31:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > udostepniajacego terabajty muzyki pirackiej nie mozna - to jest to
    > parodia panstwa prawa - bo karze sie nei tych, co sie powinno.

    kk przewiduje kary za kardziez przedmiotow, kradziez programow ale nie
    muzyki ani filmow,
    co kilkakrotnie pisalem, i wlasnie chcialem bys to sobie sprawdzil, stad to
    co powyzej pisalem kompletnie
    nie ma sensu.

    > Po za tym nie kazdy musi sie znac na tym i nie kazdy musi wiedziec i
    > analizowac linki...

    masz racje i to nie zwolni przed odpowidzialnoscia karna jezlei sciagniesz
    zdjecia pedofilksie oznaczone
    napisame 16 latki

    P.

  • 258. Data: 2005-08-18 11:36:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kazdy jest uczciwy, az sie mu nieuczciwosc wskaze. Jezeli serwis jest
    > nielegalny to niech go zamkną, a nie pozwalaja istniec i scigaja

    nie zamkna go . bo to nie jest przewidziane w kk. jak go pociagna do
    odpowiedzialnosci cywilnej
    zaplaci kilka ttysiecy to mozze sam rozumu nabedzie i zamknie.

    a powod dlaczego masz podejrzewac jasia jest ten sam dal jakiego masz
    podejrzewac kowalskiego keidy Ci samochod za smieszne pieniadze
    sprzedaje

    P.

  • 259. Data: 2005-08-18 11:38:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tyle ze "darmowe" pliki w internecoe to nie taka zadkosc jak samochod za
    > 1/20 ceny :]

    absolutnie nic to nie zmienia, powszechnie wiadomo ze wiekszosc muzyki jest
    sciagana
    kazaa nielegalnie

    P.

  • 260. Data: 2005-08-18 11:40:29
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > zalezy gdzie kupiles, zbyt uogolniasz

    eee, to teraz jeszcze wazne gdzie? potem bedzie - od kogo. A potem?

    ;)