  • 21. Data: 2005-11-11 16:57:15
    Temat: Re: Sąsiad zahaczył mi auto i zwiał :(
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Samotnik napisał(a):

    > Najgorsze, że pod blokiem to mnie tak ktoś zaharata conajmniej raz w
    > miesiącu, niestety wtedy już nie udaje mi się akurat siedzieć w środku.

    szkoda :) wyszlaby moze 1 flaszka na tydzien :)
    chyba, ze by Ci te rysy zaczely przeszkadzac, no to wtedy jednak trzeba
    isc raczej w fundusz remontowy niz w spozycie :)

    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl/

  • 22. Data: 2005-11-11 17:43:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > co za skurwysyn,... skonczyl bys tak jak ten pies gdybym przechodzil obok.

    NIe przerywaj onanizmów ... jak dorośli gadają :P
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 23. Data: 2005-11-11 18:20:46
    Od: "JBart" <j...@g...pl>

    > NIe przerywaj onanizmów ... jak dorośli gadają :P

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2005-11-12 10:27:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dl2l2m$130$1@inews.gazeta.pl...

    > NIe przerywaj onanizmów ... jak dorośli gadają :P

    bardzo zabawne

    P.