  • 1. Data: 2002-05-10 12:15:21
    Temat: Samochod w spolce
    Od: "The Rock" <k...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Jestem wspolwlascicielem firmy o statusie spolki cywilnej.Kupilem samochod z
    homologacja ciezarowa celem odzyskania podatku VAT.Auto kupilem calkowicie z
    moich prywatnych pieniedzy ale jest zarejstrowane na mnie i na wspolnika bo
    tak bylo na fakturze VAT.
    Teraz pytanie: Jaka umowe musze zrobic ze wspolnikiem zeby w razie
    "pogorszenia sie stosunkow"miedzy nami nie zadal polowy samochodu.Czy
    sporzadzic umowe kupna-sprzedazy pomiedzy mna i wspolnikiem a np.moja zona
    bez wpisywania daty tylko podpisy ?Czy umowa darowizy ze strony wspolnika
    czy moze sprzedaz na Fakture VAT bez wpisywania numeru i daty.W razie
    nieporozumienia wpisuje date,numer kolejny faktury i juz.
    Dziekuje za odpowiedzi.Jezeli takie pytanie juz bylo to
    przepraszam,przejzalem ostatnie 500 postow i nic takiego nie znalazlem.
    Odpowiedzi na liste.