  • 21. Data: 2006-12-19 20:46:48
    Temat: Re: Samochód w spadku - kiedy można sprzedać.
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Maluch napisał(a):
    > Nie rozumiałem skąd wzięła się ta rezygnacja z uzasadnienia. art 357 o
    > doręczeniach, ale 517 o zrzeczeniu się doręczenia.

    357 też jest o uzasadnieniu i o tym, że postanowienie wydane na
    rozprawie doręcza się tylko tej stronie, która zażądała sporządzenia
    uzasadnienia.
    Więc jeśli uczestnik zrzeka się doręczenia, to tym samym zrzeka się
    uzasadnienia. Tym samym od razu biegnie dla niego dwutygodniowy termin
    na wniesienie apelacji. Jeśli zrobią to wszyscy uczestnicy, to
    orzeczenie szybciej się uprawomocni.

    KG