  • 1. Data: 2006-12-19 12:45:19
    Temat: prywatyzacja, przydzial akcji
    Od: "koper64" <v...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Mam takie pytanie. Firma jest prywatyzowana na zasadzie akcjonariatu
    pracowniczego. Kiedy nastepuje ostateczne, nieodwolane okreslenie ile dana
    osoba dostanie akcji. Przykladowo, chcialbym miec np wiecej akcji niz moj
    kolega, nie chcialbym zeby on sie o tym dowiedzial (bo by oczywiscie dal
    wiecej), ale on ma wglad do wiekszosci dokumentow w firmie. Czy ktos moze wie,
    jak sa przydzielane te akcje, czy ja moge isc do notariusza i zamiast 5 akcji
    powiedziec, ze chce 1000... i nikt o tym sie nie dowie...dopiero na Walnym
    Zgromadzeniu?

    Z gory dziekuje za informacje

    koper64