  • 21. Data: 2010-11-04 10:40:34
    Temat: Re: Samobójstwo na strzelnicy
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-04 11:34, Jacek pisze:
    > Jak w Krakowie to minimum 6 złotych

    Tak właśnie myślałem, że używanie takich naboi to droga "zabawa".

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2010-11-04 11:09:43
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Tak właśnie myślałem, że używanie takich naboi to droga "zabawa".

    Niekoniecznie, we Wrocławiu ok. 2 zł (np. na Olimpijskim)

    Krystian

  • 23. Data: 2010-11-04 11:32:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-04 12:09, Krystian Zaczyk pisze:
    > Niekoniecznie, we Wrocławiu ok. 2 zł (np. na Olimpijskim)

    To nadal drogo.
    Zwykle wystrzeliwałem 200-300 naboi.

    No patrz - nawet nie wiedziałem, że już znowu uruchomili tam strzelnicę

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 24. Data: 2010-11-04 11:50:33
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    > To nadal drogo.
    > Zwykle wystrzeliwałem 200-300 naboi.

    Strach sie bać ;-)

    > No patrz - nawet nie wiedziałem, że już znowu uruchomili tam strzelnicę

    Już od kilku lat.

    Krystian

  • 25. Data: 2010-11-04 11:53:23
    Od: RedLite <s...@o...es>

    W dniu 2010-11-04 11:34, oskarżony *Jacek*, zeznał co następuje:
    > Jak w Krakowie to minimum 6 złotych
    > Jacek

    Jeśli ktoś ma blisko to warto wybrać się za południową granicę - jest
    dużo taniej :D

    Ja bywałem w Karvinie i choć nie pamiętam dokładnie ile (płatne w
    koronach) to w przeliczeniu to było jakieś 60-80 groszy za sztukę.
    Aczkolwiek były problemy z celnością :D

    --

    signature

  • 26. Data: 2010-11-04 13:34:06
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-03 15:56, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Wszystkie tfoje brylanty to za malo.

    oj komus zal dupe sciska ..

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 27. Data: 2010-11-04 21:39:52
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-04 11:32, Jacek pisze:

    > Magnum fajne, ale strzel sobie breneką z Mossberga (też mają) to dopiero
    > poczujesz kopa.

    Taaaaa ... do tego z takiego z długą lufą.
    Bezpieczniej pierwszy strzał oddać "spod pachy"
    siłą odrzutu takiego cacka robi wrażenie :-)

    Tomy M.

  • 28. Data: 2010-11-05 21:25:07
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Strach sie bać ;-)
    Czemu? 98% to były hukowe, ze dwa razy może sobie walnął ostrym treningowym
    o osłabionej mocy jak mu ktoś z obsługi nadgarstek trzymał.
    Buzdygan trenował chyba wszystko i zna się prawie na wszystkim. Umie sobie
    strzelić w plecy z kuszy, a nawet udusić się garotą.

    > Już od kilku lat.
    Pewnie wówczas siedział, to nie wie.
    Ale na olimpijskim po prawdzie straszne dziadostwo.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2010-11-07 09:22:21
    Od: ER <e...@p...onet.pl>

    Arek napisał(a):
    > W której strzelnicy widziałeś ogólnie dostępną dziewiątkę?
    np tutaj http://strzelnica.com.pl/
    PS Nie mam nic wspólnego z w/w firmą - jedynie od czasu do czasu tam
    strzelam. Licencje strzelecką posiadam ale nie jest ona wymagana a broń
    jest dostępna w bardzo duzym asortymencie (łacznie z AK47)

    Er
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl

  • 30. Data: 2010-11-08 22:32:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Albo zastzreli asystenta PiS-u na złość Niesiołowskiemu...

    -----