  • 11. Data: 2010-11-03 14:05:11
    Temat: Re: Samobójstwo na strzelnicy
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-03 14:40, Andrzej Lawa pisze:
    > To ty mało co widziałeś - pierwsza z brzegu strzelnica, jaką sobie w
    > sieci wyszukałem, miała na stanie i Glocka (17 i 19), i różne cezety, a
    > także różne ciekawsze zabawki z M4, Glauberytem i AK-47 włącznie.

    Koniec świata!
    Że też za moich czasów tego nie było.
    We Wrocławiu chyba dalej tego nie ma :(

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2010-11-03 14:14:44
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 14:29, Arek pisze:

    > Koniecznie, świat na antydepresantach jest piękny :)
    > Nawet jak się wokół wszystko wali i pali :)

    > Przez wszystkie lata jakie trenowałem strzelectwo nie widziałem takiej
    > broni na wyposażeniu strzelnicy. Co najwyżej ludzie sami sobie ją
    > kupowali, ale osobie bez zezwolenia na broń sportową nikt tego nie
    > pożyczy nawet na strzelnicy.

    W krakowie waliłem z Glocka i byłem 1 raz.

    GB

  • 13. Data: 2010-11-03 14:21:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-03 15:14, GB pisze:
    > W krakowie waliłem z Glocka i byłem 1 raz.

    Ile kosztował nabój?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 14. Data: 2010-11-03 14:56:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ile kosztował nabój?

    Wszystkie tfoje brylanty to za malo.

  • 15. Data: 2010-11-03 15:20:40
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Podywagujmy...
    > Jest sobie strzelnica, ogólnie dostępna. Przychodzę, wypożyczam pistolet,
    > naboje, idę na stanowisko, ale strzelam sobie w łeb zamiast do tarczy.
    > Powiedzmy, że trafiłem i zszedłem ekspresowo. W kieszeni mam kartkę, na której
    > wyraźnie wyjaśniam, że incydent planowałem i że obsługa nic na to nie mogła
    > poradzić.
    > Czy obsłudze grozi odpowiedzialność karna?

    W zeszłym roku doszło do takiego zdarzenia i sprawa została umorzona.
    http://tnij.org/samobojstwo_na_strzelnicy

    Krystian

  • 16. Data: 2010-11-03 18:04:10
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 12:50, f...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > poradzić.
    > Czy obsłudze grozi odpowiedzialność karna?

    A czy przypadkiem nie chodzi ci o zdarzenie z przeszłości, które
    faktycznie zaistniało i hipotetyczny samobójca strzelił sobie faktycznie
    w głowę na śmierć, tylko, że był dobrze po użyciu napojów wyskokowych, a
    personel udostępniający mu broń tego nie zauważył i pozwolił mu strzelać?

  • 17. Data: 2010-11-03 18:16:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-03 19:04, mauser50 pisze:
    [..]
    > A czy przypadkiem nie chodzi ci o zdarzenie z przeszłości, które

    Przedmówca pytał najpierw jak spisać testament.
    Teraz pyta o to.

    Zestaw fakty.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 18. Data: 2010-11-04 01:55:14
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    no bez jaj- lufa w usta, do gory (dolna czesc lufy opiera sie o
    zuchwe; koncowka lufy jest mniej-wiecej tam gdzie sie wklada palce jak
    sie chce zwymiotowac- nacisniecie spustu i po ptakach...

  • 19. Data: 2010-11-04 10:32:30
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Magnum fajne, ale strzel sobie breneką z Mossberga (też mają) to dopiero
    poczujesz kopa.
    Jacek
    PS
    ludzie to są jednak złośliwi. Pójdzie taki do szpitala i umrze, żeby zrobić
    na złość lekarzom, a inny to pójdzie na strzelnicę, żeby sobie w łeb
    strzelić na złość obsłudze ;-)

  • 20. Data: 2010-11-04 10:34:04
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Jak w Krakowie to minimum 6 złotych