  • 1. Data: 2010-11-03 11:44:32
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: Dżeronim <2...@s...com>

    Znajomy ma 45 dni urlopu z czego 19 dni z 2009 roku. Dogadał się z szefem,
    że on mu zapłaci za ten urlop. Pytanie, ile powinien zapłacić, jeśli ta
    osoba zarabia 5000 PLN Brutto . Czy powinien zapłacić netto czy brutto ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-11-03 13:10:07
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Dżeronim" <2...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > że on mu zapłaci za ten urlop. Pytanie, ile powinien zapłacić, jeśli ta
    > osoba zarabia 5000 PLN Brutto . Czy powinien zapłacić netto czy brutto ?

    z tego co wiem pracownik nie może się zrzec urlopu, więc pewnie wystawią
    kwity że był na urlopie w minionym okresie.
    powinien dostać 5500/21*19 ~ 4976pln brutto np w formie premi uznaniowej.
    ale oczywiście mogą umówić się inaczej