  • 21. Data: 2013-05-13 08:09:32
    Temat: Re: Sądy znowu będą rejonowe ;-)
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    wiadomości news:12052013.3B2ECB5C@budzik61.poznan.pl...
    > [...]
    > Natomiast "wszystko wskazuje na to, że trzeba bedzie odkrecać" jest
    > kłamstwem. Wszyscy komentatorzy polityczni twierdza, że i tak najpewniej
    > skonczy sie po mysli rządu i zgodnie z projektem Gowina - jest przeciez
    > senat, a w sejmie nie ma takiej wiekszosci aby odrzucić poprawki senatu w
    > tej sprawie.

    W sejmie poprawki senatu odrzuca sie zwykłą większością głosów.
    Natomiast odrzucenie weta prezydenta wymagałoby aby głosowało za nim również
    około 40 posłów PO.

    pozdr

  • 22. Data: 2013-05-13 09:22:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-13 08:09, Danusia pisze:
    > W sejmie poprawki senatu odrzuca sie zwykłą większością głosów.
    > Natomiast odrzucenie weta prezydenta wymagałoby aby głosowało za nim
    > również około 40 posłów PO.

    O widzisz. Coś mi nie pasowało jak pewien "komentator polityczny"
    bredził że 2/3 się nie uzbiera żeby poprawki senatu odrzucić. :-)

    Teraz pytanie co zrobi prezydent. Pójdzie na wojnę z PO czy nie pójdzie ;-)

  • 23. Data: 2013-05-13 16:57:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > W sejmie poprawki senatu odrzuca sie zwykłą większością głosów.
    > Natomiast odrzucenie weta prezydenta wymagałoby aby głosowało za nim
    > również około 40 posłów PO.

    Dzięki Danusiu.
    Przyznaję, że sądzilem iż kwalifikowaną.
    Wszystko jasne - dlatego raczej słychaj o działaniu prezydenta w tej
    sprawie a nie senatu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 24. Data: 2013-05-13 16:57:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Czepiasz się literek i nie czytasz ze zrozumieniem. :-)
    > Może być nawet Twoja racja tylko żeby rządowi jaj przybyło. :-)
    > Może w trzeciej kadencji? :-)

    Nie wiem czy zartujesz, czy mowisz powaznie bo ciągle konczysz zdanie
    emotikonem.
    Czy jestes za ta zmianą, czy przeciw.
    Generalnie - tak merytorycznie rozmawiać się nie da.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest