  • 11. Data: 2013-05-11 16:00:45
    Temat: Re: Sądy znowu będą rejonowe ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kosztuje bo dostawcy wykonują niepotrzebną robotę za którą zapłacą
    > podatnicy albo pomniejszą swoje zyski.
    > Tak czy siak pieniądze w błoto!!! bo zyski z "imprezy" co najmniej
    > dyskusyjne.

    Jacy dostawcy?

    > Święte słowa zwłaszcza że mówimy o profesjonalistach w II kadencji.
    > Żałość :-)

    hehehe
    Zejdzmy na poziom merytorycznej dyskusji.
    Czy uwazasz, ze pomysł zmian był sensowny?
    Czy uwazasz, ze doszedł do skutku?
    Kogo winisz za próbę odkrecenia pomysłu?

    > Martwi mnie że głośno nie protestujesz. :-)
    > Potakiwanie z przyzwoleniem? :-)

    Uwielbiam ten dowcip;
    Profesor filologii polskiej na wykładzie:
    - Jak Państwo wiecie w językach słowiańskich jest nie
    tylko pojedyncze zaprzeczenie. Jest też podwójne zaprzeczenie.
    A nawet podwójne zaprzeczenie jako potwierdzenie. Nie ma natomiast
    podwójnego potwierdzenia jako zaprzeczenia.
    Na to student z ostatniej ławki:
    - Doobra, doobra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 12. Data: 2013-05-11 18:05:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-11 16:00, Budzik pisze:
    > Jacy dostawcy?
    Myślisz że sąd jedzie tylko na zapisie paragrafu i genialnej myśli
    sędziego? :-) Cała dokumentacja na papierze. Zmiana nazwy sądu to
    konkretne koszty. (takie ilości formularzy puszcza się na maszynach
    offsetowych) Wiem... tam na górze się bzdetami nie przejmują. :-)

    > Zejdzmy na poziom merytorycznej dyskusji.
    > Czy uwazasz, ze pomysł zmian był sensowny?
    > Czy uwazasz, ze doszedł do skutku?
    > Kogo winisz za próbę odkrecenia pomysłu?

    Merytorycznie to widzę WIELKI brak profesjonalizmu.
    Trzeba się było przed dogadać, umówić, rozdać fanty, przekupić kogo
    trzeba. Teraz to "pożalsięboże" podlizywanie do prezydenta żeby
    zawetował. Ktoś tu się obija albo bardzo nudzi. :-)
    Jak peezel niedobry to pogonić. Jak nie ma chętnego w to miejsce to
    podać się do dymisji i przedterminowe wybory.
    Mam uczyć jak dzieci z piaskownicy: ;-)
    Brak przepływu informacji, wypalenie drugiej kadencji?
    Nie stać nas na nierobów! Musimy doganiać zachód. Samo bycie w UE nie
    rozwiązuje problemów...

    PS. Dobra, dobra. Wiem... Ciężko jest, wszytko przeciw nam, jak nas nie
    wybierzecie to będzie jeszcze gorzej.
    Dobra, dobra albo No, no. :-)

  • 13. Data: 2013-05-11 21:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > konkretne koszty. (takie ilości formularzy puszcza się na maszynach
    > offsetowych) Wiem... tam na górze się bzdetami nie przejmują. :-)

    Ale mówisz o pierwszej zmianie czy o re-zmianie?

> [...]
    > Brak przepływu informacji, wypalenie drugiej kadencji?
    > Nie stać nas na nierobów! Musimy doganiać zachód. Samo bycie w UE nie

    Hmm, i to było merytorycznie?
    Bo mam wrażenie, że nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań, natomiast
    widzę sporo marudzenia.
    A może oni własnie "przekupili" kogo trzeba - prezydenta. Zreszta - moze do
    prezydenta dojdzie jakas inna ustawa - w koncu jest jeszcze senat :)

    > PS. Dobra, dobra. Wiem... Ciężko jest, wszytko przeciw nam, jak nas nie
    > wybierzecie to będzie jeszcze gorzej.
    > Dobra, dobra albo No, no. :-)

    Rozumiem ogóle narzekanie na rząd - spoko.
    Ale akurat w przypadku sądów widze narzekanie tylko na rząd, a jak
    przychodzi do rozmowy "ad meritum" to dowiaduje sie ze zmiany są zle, bo
    rząd jest zły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 14. Data: 2013-05-12 08:52:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-11 21:00, Budzik pisze:
> [...]
    > A może oni własnie "przekupili" kogo trzeba - prezydenta. Zreszta - moze do
    > prezydenta dojdzie jakas inna ustawa - w koncu jest jeszcze senat :)

    Napisałem przecież że cholera wie czy to dobry pomysł. Tutaj raczej
    potrzeba czegoś więcej niż zmiany nazwy sądu i likwidacji kilku
    stanowisk kierowniczych.
    Za to wiem na pewno że był źle przygotowany. Wszystko wskazuje na to że
    trzeba będzie odkręcać "przemianowanie" i znowu kasę wydawać
    bezsensownie. Za to jakie igrzyska w mediach. :-)
    Może tak miało być. A to zwracam honor :-)

  • 15. Data: 2013-05-12 12:02:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałem przecież że cholera wie czy to dobry pomysł. Tutaj raczej
    > potrzeba czegoś więcej niż zmiany nazwy sądu i likwidacji kilku
    > stanowisk kierowniczych.

    Bez wątpienia potrzeba większych zmian. Ale, skoro ta "zmianka" budzi twoja
    watpliwości, to napisz, jakie. Bo ja takowych nie widze, ale zapenwe diabeł
    tkwi w szczegółach.

> [...]
    > bezsensownie. Za to jakie igrzyska w mediach. :-)
    > Może tak miało być. A to zwracam honor :-)

    Dlaczego był źle przygotowany? bo nie potargowano z innymi partiami? Znowu
    trzeba było PSLowi dać z 50 stanowisk?
    Może to za duzy koszt?
    Natomiast "wszystko wskazuje na to, że trzeba bedzie odkrecać" jest
    kłamstwem. Wszyscy komentatorzy polityczni twierdza, że i tak najpewniej
    skonczy sie po mysli rządu i zgodnie z projektem Gowina - jest przeciez
    senat, a w sejmie nie ma takiej wiekszosci aby odrzucić poprawki senatu w
    tej sprawie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 16. Data: 2013-05-12 13:28:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-12 12:02, Budzik pisze:
> [...]
    > skonczy sie po mysli rządu i zgodnie z projektem Gowina - jest przeciez
    > senat, a w sejmie nie ma takiej wiekszosci aby odrzucić poprawki senatu w

    Masz rację przejdzie. Ludzie będą mieli igrzyska a Tusk sprawdzi
    poparcie w PO. Taki był plan.
    Tak twierdzą komentatorzy ;-)
    Zmiana? Reforma? Usprawnienie? Kto Ci takich głupot naopowiadał? :-)

    PS. Mam przypominać jaki mamy dzisiaj rok? ;-)

  • 17. Data: 2013-05-12 13:55:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Masz rację przejdzie. Ludzie będą mieli igrzyska a Tusk sprawdzi
    > poparcie w PO. Taki był plan.

    Jakie "sprawdzi poparcie w PO"?
    Przecież PO głosowała za odrzuceniem tego projektu.
    wiec zapewne w senacie zrobi coś podobnego.

    > Tak twierdzą komentatorzy ;-)

    Nie wiem co w tym smiesznego.

    > Zmiana? Reforma? Usprawnienie? Kto Ci takich głupot naopowiadał? :-)

    Znowu marudzisz, zamiast podać merytoryczne argumenty?

    > PS. Mam przypominać jaki mamy dzisiaj rok? ;-)

    Jeżeli musisz... Tylko tym razem dobrze by było, żeby to miało merytoryczne
    odzwierciedlenie w dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 18. Data: 2013-05-12 17:01:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-12 13:55, Budzik pisze:
    > Przecież PO głosowała za odrzuceniem tego projektu.
    > wiec zapewne w senacie zrobi coś podobnego.
    No właśnie sprawdził. Jeden poseł się wstrzymał.
    "Jestem wodzem, wyszedłem na mównicę rozkaz wydałem, rozkaz wykonano"
    :-) "Gchyt matetinoy"

    > Jeżeli musisz... Tylko tym razem dobrze by było, żeby to miało merytoryczne
    > odzwierciedlenie w dyskusji.

    2013. :-)
    To dorzucę świeżą dla mnie informację że 6 mies. trzeba czekać na
    rozprawę w banalnej sprawie w sądzie pracy. I nie ma zganiania winy na
    poprzedników czy kryzysy. Taką reformę trzeba było już dawno zrobić a
    teraz wiedzielibyśmy czy coś dała ;-)

  • 19. Data: 2013-05-13 02:57:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No właśnie sprawdził. Jeden poseł się wstrzymał.
    > "Jestem wodzem, wyszedłem na mównicę rozkaz wydałem, rozkaz wykonano"
    >:-) "Gchyt matetinoy"

    Musisz sie zdecydować. Wcześniej pisałes "sprawdzi", teraz piszesz, że
    "sprawdził". wiesz co chcesz powiedzieć?

> [...]
    > rozprawę w banalnej sprawie w sądzie pracy. I nie ma zganiania winy na
    > poprzedników czy kryzysy. Taką reformę trzeba było już dawno zrobić a

    Pełna zgoda. Tylko nadal to jest ogólne marudzenie, a nie odpowiedź na
    pytanie, dlaczego akurat ta zmiana była zła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 20. Data: 2013-05-13 06:57:29

    W dniu 2013-05-13 02:57, Budzik pisze:
    > Pełna zgoda. Tylko nadal to jest ogólne marudzenie, a nie odpowiedź na
    > pytanie, dlaczego akurat ta zmiana była zła.

    Czepiasz się literek i nie czytasz ze zrozumieniem. :-)
    Może być nawet Twoja racja tylko żeby rządowi jaj przybyło. :-)
    Może w trzeciej kadencji? :-)