  • 1. Data: 2005-12-28 12:24:47
    Temat: Sąd ds domen internetowych
    Od: "Endrju" <l...@k...pl>

    Witam,

    Dostałem właśnie pismo z Sadu polubownego ds domen internetowych, w którym
    to mnie informują że został złożony wniosek przedprocesowy o wszczęcie
    postępowania w sprawie naruszenia praw do domeny, której już dawno nie
    jestem właścicielem. :)

    w tej samej kopercie wrzucili też załącznik który mam podpisać (zgoda na
    rozstrzygnięcie praw do domeny przed sądem) i w ciągu 14 dni odesłać do
    nich, w przeciwnym razie umowa o rejestrację i utrzymanie nazwy domeny
    (której nie jestem już dawno właścicielem) zostanie ze mną rozwiązana. :)

    i jak dobre, nie ??:)

    podpisać ??

    pozdro

  • 2. Data: 2005-12-28 12:59:19
    Temat: Re: Sąd ds domen internetowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Endrju [###l...@k...pl.###] napisał:

> [...]
    domeny
    > (której nie jestem już dawno właścicielem) zostanie ze mną

    A co ma zgoda na sąd polubowny z rozwiązaniem umowy wspólnego? Ja bym
    dla samej zasady nie podpisywał.

  • 3. Data: 2005-12-28 13:04:22
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Endrju wrote:

    > Witam,
    >
    > Dosta?em w?a?nie pismo z Sadu polubownego ds domen internetowych, w którym
    > to mnie informuj? ?e zosta? z?o?ony wniosek przedprocesowy o wszcz?cie
    > post?powania w sprawie naruszenia praw do domeny, której ju? dawno nie
    > jestem w?a?cicielem. :)
    >
    > w tej samej kopercie wrzucili te? za??cznik który mam podpisaae (zgoda na
    > rozstrzygni?cie praw do domeny przed s?dem) i w ci?gu 14 dni odes?aae do
    > nich, w przeciwnym razie umowa o rejestracj? i utrzymanie nazwy domeny
    > (której nie jestem ju? dawno w?a?cicielem) zostanie ze mn? rozwi?zana. :)

> [...]

    Odpisz zeby podali podstawe prawna swojego istnienia. A jak nie, to na
    drzewko.

  • 4. Data: 2005-12-28 13:25:10
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 28.12.2005 Endrju <l...@k...pl> napisał/a:

    > Dostałem właśnie pismo z Sadu polubownego ds domen internetowych,

    Co to za "sąd"? Gdzie można o nim przeczytać? Ma jakąś stronę?

    Czy - przykładowo - NASK jest w jakiś sposób zobowiązany przestrzegać
    postanowień takiego "sądu"?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 5. Data: 2005-12-28 13:28:40
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Zbigniew B. wrote:

    > Co to za "sąd"? Gdzie można o nim przeczytać? Ma jakąś stronę?
    >
    > Czy - przykładowo - NASK jest w jakiś sposób zobowiązany przestrzegać
    > postanowień takiego "sądu"?

    Pytanie raczej powinno brzmiec: czy taki "sad" ma legitymacje prawna?

  • 6. Data: 2005-12-28 13:32:31
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    ronald <p...@w...pll> naskrobał/a w news:cqwsf.1755$yx.409@trndny01:

    > Pytanie raczej powinno brzmiec: czy taki "sad" ma legitymacje prawna?

    Słyszeliście kiedyś o KPC?

  • 7. Data: 2005-12-28 13:41:40
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Goomich wrote:

    > ronald <p...@w...pll> naskrobał/a w news:cqwsf.1755$yx.409@trndny01:

    > Słyszeliście kiedyś o KPC?

    slyszelismy.

    Pytanie wisi dalej: jaka jest legitymacja prawna tego dziwolaga
    wymyslonego przez oszustow z NASK?

  • 8. Data: 2005-12-28 13:45:22
    Od: "Endrju" <l...@k...pl>

    > Co to za "sąd"? Gdzie można o nim przeczytać? Ma jakąś stronę?
    >
    > Czy - przykładowo - NASK jest w jakiś sposób zobowiązany przestrzegać
> [...]

    Jakbym to ja był właścicielem domeny to wszystko było by ok tzn. zgodne z
    prawem (głupim zresztą), ale sęk w tym że ja już dawno nie jestem
    włascicielem tej domeny :) a oni nadal chcą mi ją zabrać :)

    "sąd" :) ma stronę tutaj:
    http://tinyurl.com/9zmxz - (www.piit.org.pl..................)

    pozdro.

  • 9. Data: 2005-12-28 13:57:04
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    ronald <p...@w...pll> naskrobał/a w news:oCwsf.1841$lv3.253@trndny03:

    > Pytanie wisi dalej: jaka jest legitymacja prawna tego dziwolaga
    > wymyslonego przez oszustow z NASK?

    KPC.

  • 10. Data: 2005-12-28 14:07:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Endrju wrote:

    > "sąd" :) ma stronę tutaj:
    > http://tinyurl.com/9zmxz - (www.piit.org.pl..................)

    Nie bardzo kumam... Co to za "sad"? To jakas czesc infrastruktury
    sadowej? Czy tez taka prywatna organizacja?

    --