  • 1. Data: 2005-12-28 10:35:19
    Temat: Abonament RTV
    Od: "marek" <2...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie -> Chce od nowego roku płacić regularnie abonament RTV i tu
    nie było by problemu ;-) ale teraz mam pytanie jaki okres wsteczny mogę być
    "ścigany" że go nie płaciłem ? Czy jest jakiś okres w którym się przedawnia,
    umaża i nie zapłacony abonement przechodzi w zapomniane czy też aby być czysty
    muszę zapłacić zaległe lata. Powód jest prosty, że mam kłopot z odnalezieniem
    ksiązeczki i nie pamiętam kiedy zapłaciłem ostatni ;-(

    PS. Dla pytających się - nic do mnie nie doszło chce po prostu z dobrej woli
    zacząć ponownie płacić ponieważ wyszedłem z finansowych kłopotów.

    dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-12-28 10:41:50
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "marek" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > być
    > "ścigany" że go nie płaciłem ? Czy jest jakiś okres w którym się

    A to nie jest tak że jak nie masz radia/tv to po prostu nie placisz? Może
    musiałeś je sprzedać? Czy trzeba wtedy wyrejestrować odbiorniki? Przecież
    nie złapali Cię za rękę z tv w domu to dlaczego miałbyś płacić?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-12-28 10:48:44
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości

    > A to nie jest tak że jak nie masz radia/tv to po prostu nie placisz? Może
    > musiałeś je sprzedać? Czy trzeba wtedy wyrejestrować odbiorniki? Przecież
    > nie złapali Cię za rękę z tv w domu to dlaczego miałbyś płacić?

    IMO trzeba wyrejestrowac.

    Ale co w przypadku kiedy np kupilo sie mieszkanie, albo sie wynajmuje -
    przeciez nie przejmuje sie go z zobowiazaniami starego wlasciciela.

    Przychodzac na nowe miejsce moge nie miec TV ani radio - tak przynajmniej
    jest w moim przypadku - bo role TV i radio pelni u mnie komputer, wiec
    abonamentu oplacac nie musze.

    Jacek

  • 4. Data: 2005-12-28 16:14:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    >
    > PS. Dla pytających się - nic do mnie nie doszło chce po prostu z dobrej woli
    > zacząć ponownie płacić ponieważ wyszedłem z finansowych kłopotów.

    Na poczcie powiedzą ci gdzie możesz zadzwonić aby dowiedzieć się ile
    masz do zapłacenia zaległego abonamentu.
    Zwykłe do okręgu poczty.

  • 5. Data: 2005-12-29 13:43:29
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Nie martw się odsetki za zwłokę są niewielkie.
    Fonon