  • 1. Data: 2003-06-02 00:14:07
    Temat: Sąd Polubowny ds. Domen Internetowych
    Od: "Jan Kowalski" <o...@w...pl>

    Witam

    Przepraszam, może to nie do końca na temat, ale to dla mnie bardzo ważne.
    Mam sprawę w Sądzie Polubownym ds. Domen Internetowych
    http://www.piit.org.pl/arbitraz/ o prawo do posiadania domeny, ale prawników
    znających ten temat jest jak na lekarstwo.
    Czy może ktoś polecić jakiegoś prawnika, adwokata itp. posiadającego wiedzę
    oraz doświadczenie na ten temat ?

    Odpowiedzi tylko prywatnie.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2003-06-03 20:38:37
    Temat: Re: Sąd Polubowny ds. Domen Internetowych
    Od: "Jan Kowalski" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Grupa prawo i naprawdę nikt nie potrafi mi tutaj pomóc ani wskazać kierunku
    poszukiwań ?
    To gdzie ja mam pytać jak nie na tej grupie ?
    To co Wy tutaj robicie ? :-)

  • 3. Data: 2003-06-03 20:55:16
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > To co Wy tutaj robicie ? :-)

    Bierzemy gruuubą kasę za porady tutaj i tylko czekamy, któ ma następny
    problem.
    Wybacz, ale moim zdaniem, trochę nieładnie napisałeś (dobrze, że na końcu
    dodałeś uśmieszek, bo oblałabym Cię zimną wodą:-)). Spotykają się tutaj
    ludzie, który niezawsze są prawnikami. A ci, którzy odpowiadają robią to
    "społecznie". Jest tutaj kilku "zawodowych" prawników, którzy za takie
    porady w "gabiniecie" wystawiliby odpowiedni rachunek - i chwała im za to,
    że pomagają, jeśli potrafią. Natomiast nie jest ta pomoc niczyim
    obowiązkiem, ani na tej grupie, ani na żadnej innej.
    Jeśli nie dostałeś odpowiedzi na swój problem - widocznie nikt się z takim
    przypadkiem nie spotkał i wolał nie udzielać żadnej odpowiedzi - niż
    udzielić błędnej.
    Zawsze jeszcze możesz sam "pomyszkować" w przeglądarkach internetowych, albo
    chociażby zadzwonić do Federacji Konsumenckich - pewnie też potrafią Cię
    jakoś ukierunkować.
    pozdrowionka i ...cierpliwości:-))
    ewcia

  • 4. Data: 2003-06-03 20:58:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    kierunku
    > poszukiwań ?
    > To gdzie ja mam pytać jak nie na tej grupie ?

    Nie znam się na tym więc wiele nie pomogę ale skoro jesteś
    taki zdesperowany to powiem, że wydaje mi się iż jakiś czas
    temu czytałem (chyba w Rzepie) o jakichś prawnikach
    działających przy owym Sądzie Polubownym.
    Mogłem zresztą coś pokręcić więc najlepiej byłoby gdybyś
    sobie przeszukał ich archiwum jeśli nie dostaniesz lepszej
    informacji (bodajże "Prawo co dnia").

    Pix

  • 5. Data: 2003-06-04 23:16:48
    Od: "Jan Kowalski" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że pomagają, jeśli potrafią. Natomiast nie jest ta pomoc niczyim
    > obowiązkiem, ani na tej grupie, ani na żadnej innej.

    Nie pisałem nic o żadnej poradzie ani o tym że ma być bezpłatna.
    Szukam prawnika, adwokata itp. znającego powyższe zagadnienie lub najlepiej
    z doświadczeniem w celu zlecenia aby poprowadził moją sprawę oczywiście
    odpłatnie.

  • 6. Data: 2003-06-04 23:17:52
    Od: "Jan Kowalski" <o...@w...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > temu czytałem (chyba w Rzepie) o jakichś prawnikach

    Dla pewności zapytam czy "Rzepie" to gazeta Rzeczpospolita ?

  • 7. Data: 2003-06-05 08:37:52
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

> [...]
    najlepiej
    > z doświadczeniem w celu zlecenia aby poprowadził moją sprawę oczywiście

    Przepraszam, wybacz, jestem tylko kobietą;-(
    Jeśli mogę coś zasugerować, to zobacz tutaj: http://www.prawnicy.pl/ na tej
    stronie "reklamują" się różne kancelarie prawne w bardzo fajny sposób -
    podają od razu w czym się specjalizują, kogo obsługują, a także (w
    większości) piszą z jaką sprawą do którego konkretnego człowieka w ich
    kancelarii "uderzyć".
    pozdrowionka;-))
    ewcia

  • 8. Data: 2003-06-05 09:15:45
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dla pewności zapytam czy "Rzepie" to gazeta Rzeczpospolita ?

    Tak :-)
    Jakoś tak wzrokowo pamiętam, że było to w dziale "Prawo co dnia".
    Zakres poszukiwań możesz śmiało ograniczyć do bieżącego roku.

    Pix

  • 9. Data: 2003-06-05 23:32:44
    Od: "Jan Kowalski" <o...@w...pl>

> [...]
    > podają od razu w czym się specjalizują, kogo obsługują, a także (w
    > większości) piszą z jaką sprawą do którego konkretnego człowieka w ich

    Ciekawy serwis, ale w tej chwili ich oferta jest jeszcze uboga...