  • 61. Data: 2020-01-13 11:56:04
    Temat: Re: STOP Ddogówka
    Od: Runt <r...@a...po>

    W dniu 2020-01-12 o 17:58, kupa u2 pisze:

    > niemiecki syn żebrze o wiarę:))))))))))))

    cipak, mało ci "wyczynów" na psp to jeszcze tu świrujesz? ;-)))

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 62. Data: 2020-01-13 11:56:35
    Od: Runt <r...@a...po>

  • 63. Data: 2020-01-13 16:11:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 22:46, Sonn pisze:

    > To sa wytyczne Prokuratora Krajowego :)

    Ale przeczytałeś je ze zrozumieniem?

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2020-01-13 16:13:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > Żart? Czyzby omineła cie przykładowo cała historia iskry?

    Co ona ma do rzeczy? Urządzene, jak urządzenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2020-01-13 17:29:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 10:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > PRZESTAŃCIE DO QRWY NĘDZY CROSSPOSTOWAĆ!!!

    W sumie dlaczego - temat jak najbardziej mieści się temacie dwóch grup.

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2020-01-13 17:41:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 17:29, Srek pisze:

    > W sumie dlaczego - temat jak najbardziej mieści się temacie dwóch grup.

    e tam

  • 67. Data: 2020-01-14 00:23:00
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sun, 12 Jan 2020 23:44:49 +0100, Shrek wrote:

    > Problem w tym, że nie takie znowu LOL. Byli i tacy co sobie samemu
    > wystawiali mandaty. Niby LOL, ale jak przemyślisz sprawę to jednak
    > bardziej straszno niż smieszno.

    to cos jak racjonaliztorzy w prl, robilo sie niezla kase na tym

  • 68. Data: 2020-01-14 13:25:33
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.soc.prawo m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > K: pisz pan: "nie, bo nie"

    Albo "bo będę się tłumaczył przed sądem".

  • 69. Data: 2020-01-14 13:26:32
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.soc.prawo collie <c...@v...pl> wrote:

    > dlaczego odmówiłeś przyjęcia mandatu? To jest proste,
    > kulturalne pytanie i kulturalny kierownik samochodu
    > powinien udzielić prostej odpowiedzi: "bo jestem niewinny",
    > lub - "bo czuję się niewinny". I już po gnębieniu.

    Nie. To jest zaproszenie do dyskusji: "ale przecież pan zrobił to-to-to".

    Jeśli chce się dochodzić sprawiedliwości przed sądem, to z policją się nie
    dyskutuje. Nie jest to w interesie dyskutującego.

  • 70. Data: 2020-01-14 13:32:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.soc.prawo Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No więc dlatego "NIie bo nie", to najgorsza opcja dla karanego.

    Obwiniony ma jakąś linię obrony. Dlaczego miałby podawać ją organowi,
    który nie działa w jego interesie?