    From: kratz <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: SPROSTOWANIE
    Date: Sat, 13 Jul 2002 21:38:51 +0200

    Witam

    1. Przeprszam wszystkich grupowiczów, którzy mogli się poczuć
    zniesmaczeni widząc na ekranach swych monitorów wyraz powszechnie uznany
    za wulgarny, a którego zdarzyło mi się niestety użyć na grupie,
    naruszając tym samym netykietę.
    Napisałem to impulsywnie, po przeczytaniu postów osobnika, który nie
    dość, że nagminnie i obficie wypowiada się tonem wszystkowiedzącego
    bufona, to jeszcze głosi sądy pochwalające próby założenia kagańca na
    najbardziej obecnie swobodne i wolne medium, jakim jest Internet.
    Mnie coś takiego doprowadza do białej gorączki.
    Po ochłonięciu próbowałem anulować posty, ale niestety używany przeze
    mnie Outlook Express z jakichś powodów nie wykonał tej operacji (nie
    wiem jeszcze czemu, ale inni też mają takie problemy z tym programem).
    Podkreślam, że chciałbym wycofać się jedynie z użycia niecenzuralnego
    słowa, natomiast moją opinię, której intencja jest - jak sądzę -
    czytelna, podtrzymuję w całej rozciągłości.

    2. Dopiero teraz zorientowałem się (przeglądając uważniej posty), że
    osobnik, o którym mowa "udziela się" na grupie używając różnych nick'ów
    i jest powszechnie lekceważony lub wykpiwany. Dlatego sorry po raz drugi
    za naruszenie netykiety - podkarmiłem trolla.

    Z poważaniem
    JarekT

    PS. Ponieważ abuse zareagował błyskawicznie (po części mając rację) i
    zablokował mi posting, użyłem do wysłania tej wiadomości konta znajomego.

    Mój właściwy e-mail:

    t...@p...onet.pl