  • Data: 2002-07-13 20:27:01
    Temat: Re: SPROSTOWANIE
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy to ta sama osoba ?

    "
    Jeszcze pare postow temu myslalem, ze chyba jestes pierdolniety.
    Teraz wiem, ze na pewno...
    JarekT
    "
    Jezeli trollu celowo kogos obraziles w miejscu publicznym to przepros
    tego , kogo obraziles.
    Internet nie potrzebuje kaganca,
    ale Prawa Internetowego, jak w Unii Europejskiej.

    Twoj wstret do Prawa Internetowego i biala goraczka to niepokojace
    objawy
    i kolejny dowod na koniecznosc szybkiego uchwalenia prawa internetowego.
    Jezeli trollu jestes agresywny w miejscu publicznym to prawo internetowe
    musi nas chronic
    przed twoja agresja i wulgarnoscia.

    To nie jest tak, ze Polska to dziki kraj, a ktorym uzytkownicy internetu
    z piana na ustaw
    beda wyzywac innych , grozic im,
    nie potrafiac napisac zdania na temat Prawa Internetowego, ktore
    obowiazuje od dawna w demokracji
    i pisac o rzekomym kagancu.

    Prawo Internetowe to porzadek, regulujacy duza spolecznosc uzytkownikow
    internetu.
    I tak jak Prawo o Ruchu Drogowym reguluje ruch pojazdow na drogach, aby
    byl bezpieczny,
    tak Prawo Internetowe reguluje relacje miedzy uzytkownikami internetu,
    miedzy operatorami internetu
    i uzytkownikami.

    I w Europie nie ma miejsca na biala goraczke na Usenecie.
    Musisz sie umiec hamowac, dawac sobie na wstrzymanie.
    I przestrzegac zasad, z ktorych jedna polega na szanowaniu innych
    dyskutantow.

    A teksty w stylu " ze chyba jestes pierdolniety."
    Mozesz sobie zachowac na przyjecia rodzinne.

    I piszesz o lekcewazeniu, wykpiwaniu.
    To przeciez nie jest tak. Jestes nieprzystosowany do udzialu w
    dyskusjach na Usenecie
    gdzyz jestes agresywny, a nie potrafisz dyskutowac merytorycznie.

    Mnie nie interesuje ze jestes trollem, spamerem, lamerem.
    Ja nie chce czytac twoich postow
    i mnie nie interesuje twoja biala goraczka w dyskusji na temat Prawa
    Internetowego.

    Sejm uchwali Prawo Internetowe aby inni nie musieli sie kontaktowac w
    internecie/ na usenecie z osobnikami ktorzy dostaja bialej goraczki.
    Naucz sie panowac nad soba, swoimi odruchami, zachowaniami i tym co
    mowisz w miejscu publicznym.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).