  • Data: 2002-07-14 08:58:27
    Temat: Re: Prawo Internetowe
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaszyn wrote:

    > Pewna osoba, zwana Jacek wklepała sobie pięknego dnia 13 lip 2002 w
    > wiadomości news:14493-1026591890@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:
    >
    > (ciach bzdury)
    Prawo Internetowe to nie sa bzdury.

    > Mam do ciebie prośbę: Mógłbyś nie spamować grupy tekstami nie na temat?
    Prawo Internetowe to nie jest zaden spam, a temat zgodny z grupa
    pl.soc.prawo.

    > wielką nieprzyjemnością czyta się twoje wodolejstwo.
    Prawo Internetowe to standard Unii Europejskiej i nie jest zadnym
    wodolejstwem
    a standardem obowiazujacym w demokratycznej Europie.

    Działanie w stylu
    > wysyłania do abuse na kolesia co pierwszy raz coś na ciebie napisał, można
    > scharakteryzować jednym słowem, ale nie chcę się wyrażać brzydko
    > publicznie.

    Ja doprawdy nie rozumiem twoich intencji i wsparcia do agresji,
    wulgaryzmow na usenecie w stylu:

    "Jeszcze pare postow temu myslalem, ze chyba jestes pierdolniety."

    > Tak więc mam do ciebie prośbę (i myslę, że większość piszących
    > i czytających też, dlatego to pisze na forum), abyś swoje prywatne wojenki
    > uprawiał na private.

    Czemu znow trollujesz.
    Prawo Internetowe jest niezbedne w Polsce, aby chronilo uzytkownikow
    internetu przed agresja.
    Czemu spokojni, dobrze wychowani ludzie maja byc pozbawieni mozliwosci
    korzystania z Internetu/Usenetu
    i zmuszeni do kontaktu z agresywnymi osobami , ktore wylgarnie, w
    miejscu publicznym obrazaja innych wyzwiskami w stylu:

    "Jeszcze pare postow temu myslalem, ze chyba jestes pierdolniety."

    > P.S. to był mój ostatni post do Ciebie.

    Znow popelniles blad.
    W usenetcie sa zakazane watki osobiste i po to jest Prawo Internetowe,
    aby o tym przypominalo.
    Piszac do Usenetu nie piszesz do mnie, a do grupy i nie powinienes o tym
    nigdy zapominac.

    Możesz nie silić się na pisanie
    > odpowiedzi.

    Samodzielnie podejmuje decyzje czy chce odpisac na grupe czy nie.
    W tym przypadku uznalem ze nie moge wiecej tolerowac trollowskich
    komentarzy.
    Nie rozumiem, jak ktokolwiek dobrze wychowany moze wspierac agresje i
    wyzwiska na Usenecie.
    Czemu to ma sluzyc i komu ?
    Czy jak bedzie wiecej wyzwisk na h..., k... p.... sp...
    to poziom grupy prawo sie podniesie ?

    Czemu Prawo Internetowe wywoluje tyle agresji i wstretow, gdy nikt sie
    nie oburza, gdy
    obowiazuje Prawo o Ruchu Drogowym ?

    > EOT.
    >
    > P.S.S. Przepraszam grupę za ten off-topic, ale zagotowało się we mnie.

    Musisz nauczyc sie panowac nad soba.
    Usenet to nie miejsce dla ludzi z biala goraczka, agresja, uzywajacymi
    wyzwisk, spamujacymi,
    trollujacymi Usenet.
    Ochrona indywidualnych uzytkownikow przed agresja i ochrona ich praw ,
    ma wyzszy priorytet niz prawo nielicznych do bialej goraczki, wyzwisk i
    agresji.

    > Metody a'la A.B. działają na mnie jak płachta na byka.

    Dlatego musisz panowac nad soba i zachowywac sie przyzwoicie, gdyz jest
    to miejsce publiczne.
    Nie zycze sobie twojej agresji, bialej goraczki, stanow agresywnej
    emocji, ze sie cos w tobie gotuje.
    Chcialbym abys nie trollowal i spokojnie potrafil dyskutowac na temat
    projektu Prawa Internetowego
    i wsparl ten projekt , jak i pomogl zbierac podpisy, aby zostalo szybko
    uchwalone.

    Prawo Internetowe bedzie regulowalo wzajemne relacje milionow
    uzytkownikow internetu w Polsce.
    relacje miedzy uzytkownikami internetu a firmami oferujacymi dostep do
    internetu,
    okresli zasady bezpieczenstwa, zachowania tajemnicy korespondencji,
    ochrony danych osobowych w internecie i bedzie pierwsza nowoczesna
    regulacja w Europie Srodkowej i moze i w calej Europie,
    okreslajacej przyszlosc programu E-Polska w 21 wieku.

    Prawo Internetowe umozliwi

    - powolanie instytucji Rzecznika d/s Internetu
    - utworzenie biura d/s monitoringu bezpieczenej korespondencji e-mail
    dostepne narzedzia pozwalaja juz badan, czy przesylka e-mail byla
    czytana po drodze
    od nadawcy do adresata przez osoby trzecie, postronne,

    dodatkowo beda monitorowane przesylki elektroniczne w celu
    stwierdzenia wszystkich
    przypadkow, gdy wyslany e-mail nie dociera do adresata, ginie po
    drodze i nie wiadomo
    co sie z nim stalo

    - zastapienie poszczegolnych abuse instytucja Rzecznika d/s Internetu

    Dotychczasowa dzialalnosc abuse nie znajduje oparcia w obowiazujacym
    prawie.
    Wlasciwie nie wiadomo kto powolal biura abuse, na jakiej podstawie, jaki
    jest zakres dzialalnosci
    abuse, jako zakres odpowiedzialnosci i wobec kogo.
    Abuse dziala finansowany przez operatorow ISP , czyli reprezentuje
    interes swego mocodawcy,
    a przeciez powinien byc niezalezny i bezstronnie rozstrzygac sprawy
    sporne.

    Dlatego tez taka bezstronnosc potrafi zapewnic jedynie instytucja
    Rzecznika d/s Internetu.

    Kazde zgloszenie do abuse powinno byc rejestrowane, otrzymac kolejny
    numer, data otrzymania
    i informacje , kiedy zostanie rozpatrzone.
    Obecnie zgloszenia do abuse nie sa rejestrowane i osoba poszkodowana nie
    otrzymuje informacji
    co sie dzieje z jej/jego zgloszeniem, jakie zostaly podjete dzialania,
    czy w ogole jakiekolwiek.

    Co wiecej, istnieja biura abuse, ktore toleruja spam internetowy,
    agresje, mailbombing, wyzwiska
    i nawet zapytane, odmawiaja jakiejkolwiek pomocy.

    Dlatego to Prawo Internetowe powinno regulowac zakres dzialalnosci abuse
    i okreslac obowiazujace procedury i standardy dzialania.
    Uzytkownik korzystajacy dzisiaj z uslug operatora internetu AAA nie moze
    byc jutro zaskakiwany innym standardem operatora BBB, stosujacego
    calkiem odmienne standardy, zasady i regulaminy.

    Zatem mysle, ze czas dzisiaj usiasc do spokojnej dyskusji i ukonczyc
    projekt Prawa Internetowego a nastepnie wyslac go do sejmu.
    Uwagi do projektu Prawa Internetowego prosze mi przesylac na privat.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).