  • Data: 2002-07-15 06:09:58
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie w szkole
    Od: Marcin Wieczorek <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Jul 2002 23:25:02 +0200,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak i na tej zasadzie na przedmiocie _systemy operacyjne_ na POLSL
    > Jego Microsoftencja Nałęcki opowiada wyłącznie o MS, a o Linuksie
    > wspomniał RAZ w kontekscie ,,znaleziono dziurę w RedHacie''.
    > Dziękuję za takie sponsorowanie! Wykłady powinny być rzetelne.

    A to juz patologia. Ja na Uniwerku Slaskim (Wydzial Fizyki)
    mialem przez semestr na systemach operacjnych wykladane windowsy
    (na cwiczeniach 98 na wykladach takze NT). Ale w semestrze kolejnym
    uczciwie zademonstrowano nam systemy unixowe - na przykladzie Linuxa
    oczywiscie ;)

    Ale poniewaz zrobil sie juz offtopic to proponuje zakonczyc dyskusje -
    przynajmniej na tej grupie ;)

    Marcin Wieczorek
    m...@k...pl