eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony? › SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
  • Data: 2002-04-25 18:54:46
    Temat: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Takie oto pismo dostałem poprzez e-mail oczywiście nie przed a po odłączeniu
    od sieci:
    Dotyczy: Wypowiedzenia umowy o dostęp do internetu
    Zarząd STMS "Astral" z uwagi na zaistnienie ważnych przyczyn w postaci
    rozpowszechniania nieprawdziwych i szkalujących informacji na temat
    Stowarzyszenia Miłośników Telewizji Satelitarnej i członków jego władz
    wypowiada ze skutkiem natychmiastowym na dzień dzisiejszy Umowę o dostęp do
    internetu poprzez sieć telewizji kablowej zawartą w dniu 07.03.2001r. oraz
    Umowę zawartą w dniu 03.04.2002 z publicznym adresem IP.
    Zastępca Prezesa Prezes Zarządu

    Na stronach http://tvastral.republika.pl/ zamieściłem już zeskanowany Statut
    i Umowę o dostęp do internetu.

    Poradźcie co dalej? i jak uchronić przed tym innych? Może nieobiektywnie
    patrzę ale wydaje mi się iż jest to niezgdone z prawem i podlega chyba nawet
    próbie wyłudzenia gdyż mają zapłacone do końca miesiąca a nie dostarczają
    usługi.
    pozdrawiam'
    tvASTRAL
    505726020