  • 1. Data: 2002-04-25 18:54:46
    Temat: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl>

    Takie oto pismo dostałem poprzez e-mail oczywiście nie przed a po odłączeniu
    od sieci:
    Dotyczy: Wypowiedzenia umowy o dostęp do internetu
    Zarząd STMS "Astral" z uwagi na zaistnienie ważnych przyczyn w postaci
    rozpowszechniania nieprawdziwych i szkalujących informacji na temat
    Stowarzyszenia Miłośników Telewizji Satelitarnej i członków jego władz
    wypowiada ze skutkiem natychmiastowym na dzień dzisiejszy Umowę o dostęp do
    internetu poprzez sieć telewizji kablowej zawartą w dniu 07.03.2001r. oraz
    Umowę zawartą w dniu 03.04.2002 z publicznym adresem IP.
    Zastępca Prezesa Prezes Zarządu

    Na stronach http://tvastral.republika.pl/ zamieściłem już zeskanowany Statut
    i Umowę o dostęp do internetu.

    Poradźcie co dalej? i jak uchronić przed tym innych? Może nieobiektywnie
    patrzę ale wydaje mi się iż jest to niezgdone z prawem i podlega chyba nawet
    próbie wyłudzenia gdyż mają zapłacone do końca miesiąca a nie dostarczają
    usługi.
    pozdrawiam'
    tvASTRAL
    505726020

  • 2. Data: 2002-04-25 19:43:52
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@t...net.pl>

    "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > próbie wyłudzenia gdyż mają zapłacone do końca miesiąca a nie dostarczają

    Może idź z tym do prasy?
    Tam więcej zwojujesz niż pisząc na Internecie.

    Stach

  • 3. Data: 2002-04-25 21:43:43
    Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Stachlewski" <s...@t...net.pl> napisał(a):
    > "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Może idź z tym do prasy?
    > Tam więcej zwojujesz niż pisząc na Internecie.
    ----
    a to przecież spam niedobry był .....
    zaprasza na tę stronę i zaprasza ...
    :))

    --
    Zowisia < mailto:z...@p...gazeta.pl >

  • 4. Data: 2002-04-26 07:02:39
    Temat: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetu poprzez sieć telewizji kablowej zawart? w dniu 07.03.2001r. oraz
    > Umowę zawart? w dniu 03.04.2002 z publicznym adresem IP.
    > Zastępca Prezesa Prezes Zarz?du
    >
    > Na stronach http://tvastral.republika.pl/ zamie?ciłem już zeskanowany
    Statut
    > i Umowę o dostęp do internetu.
    >
    > PoradĽcie co dalej? i jak uchronić przed tym innych? Może nieobiektywnie
    > patrzę ale wydaje mi się iż jest to niezgdone z prawem i podlega chyba
    nawet
    > próbie wyłudzenia gdyż maj? zapłacone do końca miesi?ca a nie dostarczaj?

    Dziekuje za informacje
    nie moge zrozumiec na jakiej podstawie odcieto
    Panu dostep do internetu

    Moze jeszcze nie czytalem dokladnie umowy
    ale nie pamietam aby byl taki punkt ktory dozwala
    na odcinaie dostepu

    Jezeli umowa zostala bezprawnie jedostronie zerwana
    z winy Astralu to mozna zalozyc sprawe do sadu

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 5. Data: 2002-04-26 07:14:54
    Od: LFC <l...@m...com.pl>

    tvASTRAL wrote:

> [...]
    > patrzę ale wydaje mi się iż jest to niezgdone z prawem i podlega chyba
    > nawet próbie wyłudzenia gdyż mają zapłacone do końca miesiąca a nie

    1. Czy forma pisemna umowy na dostęp zawiera jakieś klauzule o możliwości
    wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym?
    2. Czy statut zawiera coś takiego?
    3. Czy, jezeli istnieją zapisy o możliwości wypowiedzeia umowy ze skutkiem
    natychmaistowym, to określają one w miarę precyzyjnie w jakiej sytuacji
    jest to możliwe?

    Jezeli na wszystkie te pytania odpowiesz "NIE" lub nie znajdzie się zapis
    pasujacy do Twojej sytuacji, to weź znajomego prawnika - niech weźmie Twoje
    papiery i zaproponuje firmie wznowienie dostarczania usług bedących
    przedmiotem umowy ze skutkiem natychmiastowym, pod groźbą procesu sądowego
    o szykanowanie i stosowanie praktyk niezgodnych z Kodeksem Cywilnym i
    Prawem Handlowym.

    LFC

  • 6. Data: 2002-04-26 08:33:53
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    nawet
    > próbie wyłudzenia gdyż maj? zapłacone do końca miesi?ca a nie dostarczaj?

    Teraz sie wczytalem

    Generalnie to w "Astralu" brakuje webmastera

    Jest potrzebna strona podobna do Twojej z informacjami
    konfiguracji,tv-internet, informacjami
    osiedlowymi wlacznie z platnymi reklamami itd
    przynajmniej raz w miesiacu uaktualniana

    Moja historia
    to przylacznenie do sieci w grudniu2001r
    Po oplaceniu stosownych naleznosci przyszedl mlody
    czlowiek ktory wywiercil dziurke w scianie i doprowadzil do mieszkania
    kabelek.Na nic sie zdalo
    atakowanie tego czlowieka o odpowiedzi sposobu przylacza i
    dlaczego nie mam lacza chociaz wtyczke wlozylem do gniazda karty
    sieciowej

    Stanowczo twierdzil ze jest tylko od wiercenia dziurek
    i nawet wezwany telefonicznie jego szef nie byl w stanie udzielic
    zadnej odpowiedzi o parametrach
    czy sposobu przylacza.Zostalem odeslany do osiedlowego informatyka
    ewentualnie do wsparcia
    zaplecza "Astralu" z piwnicy wolnoistojacego pawilonu przy ul.Dabrowki
    /redystrybucja -sklep komputerowy/
    Teraz przez kolejne cztery dni bylem przekonywany
    przez tego informatyka ze moja karta sieciowa skoro nie zostala
    zakupiona we wspomnianej piwnicy to nie nadaje sie do sieci
    Astralu.Bedzie wszystko dzialalo jezeli u nich kupie
    karte Com3 lub inna ale u nich.Poniewaz mam komputer juz od 10 lat a
    przez tepse uzytkuje internet
    od 6 zaczalem watpic w swoje doswiadczenia
    i dopiero po konsultacjach z trzema informatykami
    TPSA i dwoma PKO wrocila mi wiara.Dodatkowo
    przetestowalem trzy inne karty sieciowe w tym com3
    ale nadal nic nie dzialalo bo nie pochodzily z piwnicy
    sklepu przy ul Dabrowki Dopiero widok trzech innych kart przekonalo
    osiedlowego informatyka
    do mojego komputera i umiejetnosci skonfigurowania
    komputera .Cztery karty nie dzialaly!!!!!!!! Chociaz
    w TPSA i PKO byly uznane za sprawne

    Teraz niemal za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki
    wszystko zaczelo dzialac i dziala (wolno sciaga pliki
    w ciagu dnia) do chwili obecnej bez wiekszych zastrzezen

    Wracajac do tematu to jezeli Pan nie jest w jakis
    sposob zwiazany z "Piwnica" to nie widze
    wiekszych mozliwosci na wlaczenie sie do uatrakcyjniania oferty
    astralowskiego internetu
    Tu chodzi o pieniadze i szukanie ludzi bez przetarcia
    technicznego z internetem z ktorych mozna wycisnac
    dodatkowe oplaty ---Ze mnie nic nie wycisneli ale
    stracilem jak pamietam tydzien na zbedne konsultacje
    i zawracanie ludziom glowy
    Przewiduje rozwoj internetu w miare powiekszania
    umiejetnosci obecnych administratorow i podwyzszania oplat .TU CHODZI
    o pieniadze
    ktore nie ida w parze z umiejetnosciami czy mozliwosciami

    Musze tez powiedziec ze obecne lacze przez
    "Astral" spelnia moje oczekiwania ale
    ,,,,,moze przez kable elektryczne .Chyba bedzie
    kiedys wybor uslugodawcow z korzyscia dla odbiorcow

    ps .staly adres IP cos daje???
    jakis przyrost predkosci???

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 7. Data: 2002-04-26 10:15:03
    Od: "fredi" <f...@o...pl>

    a ja slyszalem ze PAI wchodzi na osiedle. moze wreszcie jakas konkurencja
    bedzie.

  • 8. Data: 2002-04-26 10:25:01
    Od: "fredi" <f...@o...pl>

    zgadza sie ze brakuje im webmastera bo nie chca nikogo zatrudniac. (szkoda
    im kasy). nawet nie ma administratora tej sieci :)). kiedys proponowali
    posade admina za jakis procent (niewielki) wplywow z abonamentu - po
    przeliczeniu okazalo sie ze to bedzie 200 zl (dwiescie zlotych) za sluzbe
    24h/ dobe ciagle pod telefonem :) kto przyjmie taka posade ??? :)

    pozdr

    fredi
    ps.
    ciekawe co sie dzieje z tymi wszystkimi pieniedzmi bo przeciez jesi maja ok
    250 userow (a slyszalem ze wiecej) to od kazdego po 80 zl to wychodzi cos ok
    20 tys. miesiecznie a za sygnal nie placa wiecej niz 4300 netto + 7% vat to
    bedzie cos okolo 4600 bruttto. zostaje im wiecej niz 15 tys.

  • 9. Data: 2002-04-26 14:15:54
    Od: "Parasit" <p...@g...pl>

    Użytkownik "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na stronach http://tvastral.republika.pl/ zamieściłem już zeskanowany
    Statut
    > i Umowę o dostęp do internetu.

    Po przeczytaniu umowy stwierdzam ze jest calkiem niezla.
    Tj. Abonentowi nie wolno prawie nic, a operatorwowi wolno prawie wszystko.
    Nie ma zadnych informacji nt. szkalowania itp. jak rownierz nie ma
    informacji w jakim trybie dostawca moze zerwac umowe, wiec mozna przyjac iz
    zapis dot. 3 miesiecznego okresu wypowiedzenia obowiazuje rowniez operatora.
    Z tego co czytam o calej sprawie zaden punkt umowy ktory pozwolilby na takie
    zachowanie operatora nie zostal przez Pana zlamany, wobec czego zerwanie
    umowy w trybie natychmiastowym jest calkowicie bezprawne.

    Proponuje wziasc dobrego/znajomego prawnika zarzadac przywrocenia lacza.

    --
    Pozdroofka Parasit Henderson
    XXIII z rodu Hendersonow

  • 10. Data: 2002-04-26 17:31:43
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Fri, 26 Apr 2002 19:41:31 +0200, matusm
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak wejdzie TOYA to dopiero zacznie sie lament

    Rozwiń Słoneczko, chętnie posłuchamy. I nie zapomnij się
    podpisać, bo to wstyd tak...

    r, etatowy karmiciel trolli.
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    Na newsy i http://gaciale.plukwa.net piszę całkowicie prywatnie