eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony? › Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
  • Data: 2002-04-26 19:06:51
    Temat: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odł?czyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aac47r$jn1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > do
    >
    > A możesz to rozwin?ć? Wkład wkładaj? sami użytkownicy czyli członkowie a
    Pan
    > Prezes osobi?cie mnie zapewniał że od 15 lat charytatywnie pełni funkcję.
    Ja
    > w sam dostęp do sieci włożyłem już ponad 2 tysi?ce PLN, wszyscy robi?
    > charytatywnie więc co? cał? kasę zjada Lodman? Nies?dzę. A inetrnautów już
    > wg informacji bezpo?rednio od Pana Prezesa jest 400 czyli jakie? 32
    tysi?ce
    > miesięcznie.

    > osiedlowej
    >
    > Ha, ha, ha
    > A to z jakiego niby powodu je?li nie masz alternatywy praktycznie- bo
    TPSA
> [...]
    odmówić
    > żadnemu dostawcy internetu po takiej akcji bo ograniczyłaby moje swobody
    jak
    > s?dzę, bo Astral pomimo żadania przywrócenia bezprawnie zerwanego
    poł?czenia
    > do dzi? go nie przywrócił, a więc nie pozostawia alternatywy WMO.

    > A co masz na my?li bo ja z Toya współpracowałem jako pracownik firmy
    > korzystaj?cej z ich usług oraz sam mam u nich podł?czenie w innym punkcie
    > jako? nie lamentuję, choć oczywi?cie transfer dużo gorszy ale i w Astralu
    > się skończy - w ci?gu 12 m-cy już spadł 4 krotnie.

    Podtrzymuje ze mialem zatarg w przylaczeniu
    do sieci w "Astralu" ale wobec alternatywy
    i przymusowych kontaktow z "TOYa"

    To wez sie facet wypchaj ,,,,,,,,,,,

    wole placic wyzszy abonamet niz miec na karku

    komuchow Kobierzyckich a w niedalekiej przyszlosci zupelna
    inwigilacje w ramach Lodzmana
    kazdego internauty

    Mam w dupie wprowadzanie Orwellowskiej wizji
    czerwonych z urzedu miasta w ramach miejskiej sieci
    ----------------------------podgladanie sracza

    Jak na prowokatora "ToYa " to cienki bolek jestes
    skoro tak szybko sie ujawniasz