  • 11. Data: 2012-01-02 19:31:56
    Temat: Re: SMSy reklamowe - kto odpowiada?
    Od: KK <n...@n...com>

    > On Sun, 1 Jan 2012, KK wrote:
    >

    > Co prawda to prawda.
    > Tyle, że jak wystąpi z bezpodstawnym żądaniem (usunięcia numeru[1],
    > zamiast zaprzestania wysyłania "marketingu"), to fachowo i gładko
    > odeślą go na drzewo.
    >
    > W tym problem.
    > [1] Jakby argument z "usuwaniem numeru" miał podstawy, to posiadacze
    > tablic matematycznych - za czasów przedkalkulatorowych coś
    > takiego drukowano - mieliby przechlapane)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To co mam zrobic?
    Czemu jak napisze do powaznej firmy o usuniecie mojego nr i zaprzestanie
    wysylania ofert, to oni to robia grzecznie, a na takich malych pajacow
    nie ma rady?

  • 12. Data: 2012-01-02 19:47:56
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Czemu jak napisze do powaznej firmy o usuniecie mojego nr i zaprzestanie
    > wysylania ofert, to oni to robia grzecznie, a na takich malych pajacow
    > nie ma rady?

    Duża, poważna firma dba o swój wizerunek. "Małym pajacom" to lata.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 13. Data: 2012-01-02 20:58:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2012, KK wrote:

> [...]
    [...]
    > To co mam zrobic?

    Hm... sądziłem że wyżej napisałem jasno i wyraźnie.
    IMVHO - żądać TYLKO tego, do czego masz prawo.
    Ani krańca paznokcia więcej, ani słowa więcej.
    Masz przykład w wątku obok - występujący jako poszkodowany
    wspomniał o czymś co miejsca nie miało i na tym się cała
    sprawa wyłożyła.

    > Czemu jak napisze do powaznej firmy o usuniecie mojego nr i zaprzestanie
    > wysylania ofert, to oni to robia grzecznie,

    ...bo stosują "normalną logikę"... :)

    > a na takich malych pajacow nie ma rady?

    ...bo ci stosują "złośliwą logikę prawną", opartą na tym, że
    95%++ składających reklamacje, skargi i zażalenia popełni
    błędy już na samym początku (np. żądając "usunięcia numeru"),
    a wśród reszty większość się zniechęci :(
    Zwróć uwagę: NIE JESTEŚ uprawniony, aby im wskazywać
    *JAK* oni mają to zrobić, żeby zaprzestać wysyłania
    spamu. Masz tylko prawo do niezaspamowania, nic więcej.
    <satyra on>"Cham jeden, będzie nam mówił co i gdzie
    mamy kasować, w życiu, TUP!"<satyra off>

    Jak sądzę, poddają się dopiero jak ktoś NAPRAWDĘ pójdzie
    do sądu (i to jeszcze nie popełniając błędów w pozwie).

    Nie wiem, jak w świetle Twojego opisu stosuje się art.429
    KC, czy w końcu można ich (jako zleceniodawcę) zmusić,
    aby to oni byli zobowiązani do dopilnowania, żeby
    ich zleceniobiorca nie wysyłał spamu.

    Może ktoś zajmie stanowisko?

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2012-01-02 22:09:39
    Od: KK <n...@n...com>

> [...]
    > KC, czy w końcu można ich (jako zleceniodawcę) zmusić,
    > aby to oni byli zobowiązani do dopilnowania, żeby

    Wiec na jaki przepis powolac sie w pismie z prosba o zaprzestanie
    wysylania ofert?
    Moze to byc ustawa o przeciwdzialaniu nieuczciwym praktykom rynkowym?

  • 15. Data: 2012-01-07 09:32:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2012, KK wrote:

    > Wiec na jaki przepis powolac sie w pismie z prosba

    IMVHO odpada.
    Nic poniżej stanowczego żądania nie wchodzi w rachubę :]

    > Moze to byc ustawa o przeciwdzialaniu nieuczciwym praktykom rynkowym?

    Cała? Chyba nie. Trzeba by było jakiś konkret odszukać.

    pzdr, Gotfryd