  • 1. Data: 2011-12-30 17:17:37
    Temat: prawo jazdy ważne bezterminowo?
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    Akurat coś-tam aktualnie p...ą w tv.
    Mam dokument, urzędowy, stwierdzający, że przyznano mi bezterminowe
    prawo prowadzenia pojazdów.
    Spełniłem wymagania, zapłaciłem za ten świstek.

    Ile to jest warte w tym sq...ym państwie?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2011-12-30 17:44:30
    Temat: Re: prawo jazdy ważne bezterminowo?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2011 11:17 AM, sqlwiel wrote:
    > Akurat coś-tam aktualnie p...ą w tv.

    a co?

  • 3. Data: 2011-12-30 17:52:45
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-30 18:44, witek pisze:

    > a co?

    Coś o szczególnych warunkach PJ dla nowych "uprawnionych", o
    szczególnych możliwościach utraty prawa, dodatkowych kosztach
    (oczywiście przede wszystkim to właśnie chodzi) itp.

    A mnie się marzy system "ranków", jak w golfie. Coś typu "jeśli jeździsz
    bezmandatowo x lat (lepiej: x kkm), to wolno ci przekraczać ograniczenia
    prędkości o x%, wyprzedzać przez ciągłą, czy co-tam jeszcze". W końcu
    czegoś dowiodłeś, jesteś lepszym kierowcą, niż najgłupsza cipa, która
    zrobiwszy laskę egzaminatorowi zdała na PJ.

    Tymczasem mamy system, który dostosowuje się właśnie do tej "najgłupszej
    cipy", który zwalnia kierujących z obowiązku myślenia, przewidywania,
    postrzegania, w ogólności - używania rozumu. Wszak wspieramy
    niepełnosprawnych.

    Stajemy się społeczeństwem bydła. I o to chodzi tej bandzie.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 4. Data: 2011-12-30 18:04:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 30 Dec 2011 18:52:45 +0100, sqlwiel wrote:

> [...]
    > czegoś dowiodłeś, jesteś lepszym kierowcą, niż najgłupsza cipa, która
    > zrobiwszy laskę egzaminatorowi zdała na PJ.

    Dość odważny wniosek że im mniej mandatów tym lepszy kierowca i że brak
    mandatów czegokolwiek dowodzi.

  • 5. Data: 2011-12-30 18:12:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-30 19:04, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Dość odważny wniosek że im mniej mandatów tym lepszy kierowca i że brak
    > mandatów czegokolwiek dowodzi.

    Bo brak mandatów jednak dowodzi.
    Że nieomandatowany posiadacz PJ nie jeździ lub jeździ naprawdę
    rzadko i niedaleko.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-12-30 18:33:12
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-30 19:12, RadoslawF pisze:

    > Bo brak mandatów jednak dowodzi.
    > Że nieomandatowany posiadacz PJ nie jeździ lub jeździ naprawdę
    > rzadko i niedaleko.

    Też odważny wniosek.
    Może przyjmijmy jednak, że brak mandatów niczego tak naprawdę nie
    dowodzi ;-)

    N.

  • 7. Data: 2011-12-30 18:35:20
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    > Bo brak mandatów jednak dowodzi.
    > Że nieomandatowany posiadacz PJ nie jeździ lub jeździ naprawdę
    > rzadko i niedaleko.

    Czy wy q..a czytacie ze zrozumieniem? Pisałem o x kkm jako lepszym, acz
    nieco trudniejszym w realizacji wariancie.

    Wiem, to trochę trudniej udowodnić, kto jeździ "posiadanym" autem. Ale
    ten rank może działać w obie strony. "My car is my castle" ;)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 8. Data: 2011-12-30 18:43:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 30 Dec 2011 19:12:44 +0100, RadoslawF wrote:

    > Bo brak mandatów jednak dowodzi.
    > Że nieomandatowany posiadacz PJ nie jeździ lub jeździ naprawdę
    > rzadko i niedaleko.

    Albo ma CB radio i dobry antyradar, albo daje łapówy, albo niewskazuje
    kierującego, albo nie udaje się go z różnych innych powodów ukarać itp.
    itd...

  • 9. Data: 2011-12-30 18:47:39
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-30 19:43, Tomasz Pyra pisze:

    > Albo ma CB radio i dobry antyradar, albo daje łapówy, albo niewskazuje
    > kierującego, albo nie udaje się go z różnych innych powodów ukarać itp.
    > itd...

    Masz rację. Najlepiej wszystkich od razu ryczałtem omandatowić, PJ
    odebrać i kazać co roku zdawać. Z góry również ukarać za gwałt (bo mają
    aparaturę), niepłacenie podatków (bo mogli nie zapłacić) itd.

    W Tobie nadzieja elit!

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 10. Data: 2011-12-30 19:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dość odważny wniosek że im mniej mandatów tym lepszy kierowca i że
    > brak mandatów czegokolwiek dowodzi.

    a czego dowodzi brak mandatów i duza ilosc przejechanych kilomentrow?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,