  • 1. Data: 2004-05-07 15:25:28
    Temat: SKONCZONE STUDIA I CO DALEJ?
    Od: "s...@g...pl" <j...@g...pl>

    Chciałbym zwrócić się z pytaniem do czytelników grupy dyskusyjnej,magistrów
    prawa, którzy pracują już i realizują się zawodowo.Kończę studia prawnicze w
    tym roku,czekam na egzamin magisterski.Rozglądam się za pracą ale nie jest
    różowo,poza tym nie ma dużej szansy na to aby dostać pracę w zawodzie. Nie
    skorzystam w tym roku z możliwości zdawania na aplikację,wiem że zabiera to
    sporo czasu a ja na razie potrzebuję pieniędzy.Czy ktoś może mi doradzić czy
    istnieje jakaś szansa zarobienia jakichś pieniędzy np na pisaniu różnego
    rodzaju pism,pozwów,wniosków,wypełnianiu PITow, czy wniosków o dotacje,czy są
    jakieś szanse na to aby wykonywać pewne drobne prace związane z zawodem i co
    nalezy zrobic aby miec taka możliwość.Nie stać mnie na najęcie lokalu w centrum
    miasta aby "doradzać "

    Proszę serdecznie o poradę :)
    Pozdrawiam wszystkich czytelników.

  • 2. Data: 2004-05-07 19:45:39
    Temat: Re: SKONCZONE STUDIA I CO DALEJ?
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    pozostaje Ci praca w urzedzie, kancelarii.. na kokosy nie masz co liczyc

    prawnik bez aplikacji teraz nie poszaleje

    pozdr
    Łukasz